خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن از اجرای بیش از 70 عنوان برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۸۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵

سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به اهمیت خانواده و جایگاه آن در رشد و تعالی خانواده و جامعه اسلامی و ضرورت پاسداری از ارزش‌های آن، این هفته به عنوان هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است.

وی افزود: بیش از 70 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان، بخش‌ها و روستاها اعم از برنامه‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و... پیش بینی و در حال اجرا است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن بیان داشت: از مهمترین برنامه‌های این هفته تجمع هزاران نفری مدافعان حریم خانواده است که با حضور خانواده‌ها در شهرستان در پارک ملت این شهر ستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این تجمع برنامه‌هایی از قبیل نمایشگاه عفاف وحجاب، توزیع بروشور هایی با موضوع عفاف و حجاب و... اجرا خواهد شد.

برات‌زاده تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند به انقلاب اسلامی ضربه بزنند باید ابتدا بنیان خانواده های ما را مورد هدف قرار دهد.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه مهمترین ارزش‌های انقلاب در خانواده شکل می‌گیرد بنابراین با این هدف به دنبال تخریب ارزش‌های خانواده‌های ما است.

فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه دشمن به دنبال زدودن غیرت و ترویج بی بندوباری در جامعه اسلامی است، گفت: ما باید با تمام توان با اجرای برنامه‌های متنوع و ترویج روحیه اسلامی و غیرت در مردم با این ترفند دشمن مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار، معرفی سیره و روش قرآنی و اهل بیت (ع) و روشنگری و آگاه‌سازی خانواده‌ها در این خصوص با روش‌های جدید و ابتکاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات