خبرهای داغ:
مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در آستان مقدس امامزاده طبس

مدیرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس از برگزاری ویژه برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در این آستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۸۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حمزه سپهریان عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و حکم تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر تولید برنامه‌های منسجم در این حوزه، سعی شده است برنامه‌هایی ترویجی، تبلیغی، آموزشی برگزار شود.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها در قالب‌های مختلف نمایشگاه، مسابقه و کارگاه‌های آموزشی در حوزه فعالیت مؤسسه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس، هدف از اجرای برنامه‌های محوری عفاف و حجاب را ترویج سبک زندگی عفیفانه عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در فاصله زمانی 20 تا 27 تیرماه سال جاری در شهرستان‌های طبس، قاین و کاشمر برگزار می‌شود.

سپهریان ادامه داد: ویژه برنامه «صدف نجابت»، با موضوعیت حجاب در آموزه‌های اهل بیت(ع) بویژه حضرت امام رضا(ع) از جمله این برنامه‌ها است که حضرت حجت‎‎الاسلام و المسلمین زنجانی طبسی امام جمعه موقت طبس در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی استاد حوزه و دانشگاه در زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) در طول هفته به ایراد سخنرانی در بین‌الصلاتین خواهند پرداخت.

وی گفتمان‌های دینی معرفتی همراه با پرسش و پاسخ با عنوان «فروغی از کوثر» با سخنرانی مبلغ نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، استاد حوزه و دانشگاه و مدرس حلقه‌های معرفت در حرم مطهر رضوی در روز دوشنبه 21 تیرماه سال جاری و همچنین سخنرانی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در روز چهارشنبه 23 تیر در تالار همایش‌های میقات‌الرضا(ع) طبس و تکریم از خواهران پیشگام در عرصه حجاب و عفاف، از دیگر برنامه‌های اجرایی این موسسه در هفته عفاف و حجاب عنوان کرد.

مدیرعامل آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: کارگاه‌های آموزشی حجاب و عفاف از منظر قرآن و نهج‌البلاغه در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، مسابقات کتابخوانی با عنوان «گوهر آرامش» در فضاهای مجازی موسسه، توزیع در کتابخانه‌های طبس، کاشمر، قاین و محمدآباد و نقاشی ویژه فراگیران کلاس‌های اوقات فراغت و جنگ شادی معنوی در قالب حجاب و عفاف با عنوان «رایحه بهشت»، ویژه نوجوانان دختر با حضور اساتید و کارشناس و مجری حوزه کودک و نوجوان اعزامی از آستان قدس رضوی در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 23 و 24 تیرماه سال جاری در شهرستان‌های طبس، کاشمر و قاین برگزار خواهد شد.

سپهریان در رابطه با نمایشگاه کتاب و تصویر، بیان داشت: این نمایشگاه با عنوان «عفت فاطمی» و با موضوعیت حجاب و عفاف در کتابخانه‌های طبس، کاشمر، قاین و محمدآباد پیش‌بینی شده است تا مورد استفاده دوست‌داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها