خبرهای داغ:
مسئول دفتر جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری 33 برنامه فرهنگی طی هفته عفاف و حجاب در کبودراهنگ

مسئول دفتر جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ از برگزاری بیش از 33 برنامه فرهنگی مختلفی طی هفته عفاف و حجاب در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۶۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: هفته حجاب و عفاف از 19 تا 24 تیر ماه با اجرای 33 عنوان برنامه در سه بخش، مرکزی، گل‌تپه و شیرین‌سو در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته برگزاری کارگاه‌های دخترانه و مادرانه در 70 پایگاه مقاومت، نشست‌های مختلف فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب، پاسخ به شبهات جوانان، برپایی نمایشگاه البسه اسلامی، دیدار نخبگان با ائمه جمعه و جماعات بخش‌های شیرین‌سو و گل‌تپه است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ عنوان کرد: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این هفته که با مشارکت گسترده مؤسسات و سازمان‌ها و اقشار مختلف بسیج است تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در پارک لاله شهرستان است که با محوریت عفت‌مداری در تحکیم خانواده برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد چندین غرفه نمایشگاهی با عناوین ایستگاه پاسخ به سوالات و احکام و مشاوره مذهبی و خانواده، غرفه خاص کودکان و نوجوانان، غرفه فروش البسه و کتاب، غرفه جنگ نرم، غرفه عفاف و حجاب، غرفه شهدای عفاف و حجاب از حاشیه‌های این همایش بزرگ است.

جعفری در پایان یادآور شد: سخنرانی، قرائت بیانیه و نماز جماعت مغرب و عشا پایان بخش این برنامه فرهنگی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار