خبرهای داغ:
اعضای ستاد یادواره 128شهید منطقه دروازه ری قم بعد از ظهر دوشنبه با آیت الله اعرافی امام جمعه قم و رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۶۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله اعرافی طی سخنانی در دیدار اعضای ستاد برگزاری هفتمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری قم با اشاره به ویژگی های یک مسجد انقلابی گفت: انقلاب ما انقلاب مسجد است و با محوریت مسجد تمام امور انجام می شد.

وی با بیان اینکه اگر بودجه های فرهنگی در مسجد متمرکز گردد، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، خاطرنشان ساخت: مساجد فعال و در تراز انقلاب اسلامی شاخصه هایی دارد که از آن جمله می توان به فعالیت مجموعه های فرهنگی مثل پایگاه بسیج و ...، دایر بودن نمازهای جماعت یومیه، انجام مشاوره های فرهنگی برای مردم و دیگر برنامه ها اشاره کرد.

امام جمعه قم همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم و مسئولان و برگزاری باشکوه یادواره شهدای منطقه دروازه ری در سال گذشته، خاطرنشان ساخت: تلاش کنید با این برنامه های موثر جوان های خاکستری را به سمت مسجد بکشانید و آنها را در مسیر انقلاب و اسلام قرار دهید.

در این جلسه، گزارشی از برگزاری یادواره توسط اعضای ستاد ارائه شد.

بر اساس این گزارش، منطقه دروازه ری قم دارای هفت شهید مدافع حرم از تبعه غیر ایرانی و 128 شهید دوران دفاع مقدس می باشد.

هفتمین یادواره 128 شهید منطقه دروازه ری و گرامیداشت شهدای مدافع حرم، روز چهارشنبه 23 تیرماه مصادف با سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد ولی عصر(عج) خیابان دروازه ری برگزار می گردد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و امیر دریادار سیاری در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و محمدرحمان نظام اسلامی نیز اجرای آن را بر عهده دارد.


دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای منطقه دروازه ری قم با آیت الله اعرافی
ارسال نظرات
پر بیننده ها