مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه رعایت حجاب و عفاف باعث مصون سازی جامعه می شود گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم رعایت عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۴۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش بسیج از سنگر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمیان در تجمع عظیم مدافعان حریم خانواده که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در مزار شهدای شهر سنگر برگزار شد با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از عدم رعایت عفاف و حجاب است اظهار کرد: رعایت حجاب و عفاف موجب مصونیت جامعه از هر نوع گزندی است.

وی با بیان اینکه حدود 40 سال پیش در این کشور چند میلیونی آمار تجاوز حدود 421 نفر در طول یک سال گزارش شده است گفت: در سال 2014 این آمار به بیش از شش هزار رسیده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با بیان اینکه امروزه در دنیای غرب مسئله ای به عنوان تشکیل خانواده به معنای واقعی وجود ندارد گفت: غربی ها تحت تاثیر عنصری با عنوان ازدواج تهی است قرار می گیرند و می گویند چرا ما در ایران آمار طلاق بالایی داریم و در خارج اینگونه نیست؟!.

حجت الاسلام کریمیان ادامه داد: به این دلیل است که ازدواجی در آنجا صورت نمی گیرد تا طلاقی باشد.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب آنگونه که غربی ها ادعا می کنند، مسئله شخصی، خانوادگی و ملی نیست افزود: عفاف و حجاب یک مسئله تمدنی است که اگر رعایت نشود، دود به چشم اسلام می رود و اسلام فرو می ریزد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در پایان خاطرنشان کرد: اصلی ترین ماموریت مردم سعادتمند کردن و بهشتی کردن آنها است اما آنچه انسان ها را به عرش می رساند، مسئله عفاف و حجاب است.

ارسال نظرات