خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تاکید کرد
مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با درخواست از مسئولان استان قم نسبت به برگزاری هرچه سریعتر کارگروه عفاف و حجاب، گفت: تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در دوره جدید باید با برنامه‌های علمی و تاثیرگذارتر پیش برود.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۳۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری ظهر امروز در همایش عفاف و حجاب که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که برای دفاع از حریم حجاب و عفاف خون دادند، اظهار کرد: در گذشته کارگروه عفاف و حجاب به صورت هفتگی برگزار می‌شد و منتخبان جامعه بانوان برنامه‌هایی را در سطح استان به اجرا می‌گذاشتند.

وی با درخواست از مسئولان استان قم نسبت به برگزاری هرچه سریعتر کارگروه عفاف و حجاب، گفت: تشکیل کارگروه عفاف و حجاب در دوره جدید باید با برنامه‌های علمی و تاثیرگذارتر پیش برود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) بیان کرد: برگزاری کارگروه عفاف و حجاب به صورت علمی موجب می‌شود بتوانیم گام‌های استوارتری نسبت به ترویج عفاف و حجاب در جامعه برداریم.

حیدری با اشاره به برگزاری تجمعات سه گانه بانوان استان قم در ارتباط با ترویج عفاف و حجاب، گفت: بانوان می‌توانند در این تجمعات به صورت خانوادگی شرکت کنند.

وی با اشاره به تجمع سه گانه بانوان استان در زمینه حجاب افزود: راهپیمایی و تجمع بانوان قمی در روز دوشنبه 21 تیر ماه 1395 از ورزشگاه حیدریان و میدان روح الله و تجمع در بوستان نجمه خاتون و راهپیمایی از میدان معصومیه و تجمع در امامزاده جعفر شهید رأس ساعت 18 آغاز می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها