مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

جذب بیش از هزار مشترک جدید گاز در استان زنجان

در ٢ ماه نخست امسال هزار و ۱۱۱ مشترک شهری و روستایی جدید جذب شده است.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۷۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در ٢ ماه نخست امسال هزار و ۱۱۱ مشترک شهری و روستایی جدید جذب شده است.

سید سعید عسگریان با اشاره به روند رو به رشد گازرسانی و توسعه زیر ساختها در استان زنجان افزود: در بازه زمانی یادشده ۶۶۲ مشترک در بخش شهری و ۴۴۹ مشترک در بخش روستایی به مشترکان گاز استان زنجان اضافه شدند که در مجموع این تعداد به ۲۸۱هزار ۸۱۱ مشترک رسید.

وی اظهار داشت: در ٢ ماه نخست امسال بیش از ۸۸ کیلومتر شبکه گاز اجرا شده که مجموعه شبکه گذاری در استان به۴ هزار ۹۲۴ کیلومتر است.

عسگریان در ادامه به آمار تفکیک بهره مندی مشترکان گاز استان در دو ماهه اول سال نیز اشاره و تصریح کرد: هم اکنون بیش از هزار مشترک خانگی و ۹۶ مشترک عمومی و ۸ مشترک صنعتی استان زنجان از مزایای گاز طبیعی برخوردارند.

وی با بیان این که هم اکنون ۹۸۷ واحد صنعتی با سوخت پاک در امر تولید و اشتغالزایی فعالیت می کنند افزود: رویکرد شرکت گاز استان حمایت از صنایع تولیدی بوده و در این زمینه اهتمام ویژه ای دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان ساخت: هم اکنون ۳۲۱روستای استان به شبکه سراسری گاز طبیعی پیوسته و عملیات گازرسانی به ۲۰۸ روستای دیگر نیز در دست اجراست.

ارسال نظرات