مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان:

نقش تعیین کننده سازمانهای مردم نهاد درآموزش محیط زیست

سازمانهای مردم نهاد نقش تعیین کننده ای درآموزش محیط زیست میتوانند داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۶۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان در بازدید از موسسه خیریه روزبه و مدیران این موسسه فعال در حوزه محیط زیست گفت:حفاظت از محیط زیست باید در بین عموم افرادجامعه مورد توجه قرار گیرد ودر این میان سازمانهای مردم نهاد نقش تعیین کننده ای می توانند در آموزش محیط زیست داشته باشند.

سیدرضا موسوی با اشاره به نقش سازمانهای مردم نهاد در فرهنگ سازی حفاظت ازمحیط زیست افزود:حفاظت از محیط زیست باید مورد توجه عموم افراد جامعه قرار گیرد وهمه باید در قبال آن احساس مسولئیت نمایند.

وی اظهار داشت: سازمانهای مردم نهاد نقش تعیین کننده ای در فرهنگ سازی و آموزش حفاظت از محیط زیست می توانند داشته باشند و باید از این ظرفیت بهترین استفاده ممکن را داشته باشیم وحمایت های لازم از آنها صورت گیرد.

همچنین در این دیدار مدیر عامل موسسه خیریه روزبه ضمن تشکر از حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست زنجان در موسسه روزبه گفت: در موسسه روزبه به حفاظت از محیط زیست توجه ویژه ای شده است ودر این راستا کمیته محیط زیست تشکیل شده وبرنامه ریزی های لازم جهت آموزش و فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست در این کمیته صورت می گیرد.

دکتر فرح جمالی افزود: در تاریخ95/4/21 روز دوشنبه برنامه ای به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک در این مرکز برگزار خواهد شدو انشاءاله در آینده شاهدبرگزاری برنامه های متنوعی آموزشی در راستای کاهش استفاده از کیسه های نایلونی توسط موسسه روزبه خواهیم بود.

ارسال نظرات