ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جامعه و خانواده‌های ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۶۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به هفته حجاب و عفاف گفت: به مناسبت روز بیست و یکم تیر و قیام مردم مشهد بر علیه کشف حجاب رضاخان و حمله وحشیانه به مردم و مسجد گوهرشاد، گردهمایی بسیار بزرگی با حضور برادران و خواهران در بوستان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

مجتبی برزگر افزود: به مناسبت هفته حجاب و عفاف، ۱۵ عنوان برنامه در سطح شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از روز ۱۸ تا بیست و چهارم تیرماه هر سال به نام هفته حجاب و عفاف نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: در همین راستای، ستاد گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان ماهنشان تشکیل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در ادامه تصریح کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و با‌شکوه‌تر برنامه‌های این هفته از شخصیت‌ها و مسؤولان مربوطه برای همفکری و تصمیم‌گیری دعوت به عمل آمد.

برزگر افزود: دبیر بسیج جامعه زنان، مسؤولان شهرستانی و بانوان نخبه به این ستاد دعوت شدند و در رابطه با هفته حجاب و عفاف تصمیم‌گیری‌هایی صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های بسیار متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه‌ها با محوریت جامعه بسیج و همکاری دیگر مسؤولان در سطح شهرستان ماهنشان برگزار شده و برخی برنامه‌های دیگر نیز در طول هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان خاطر نشان ساخت: در این هفته ۱۵ عنوان برنامه با محوریت اصلی حجاب و عفاف در شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله دیگر برنامه‌هایی که در این هفته برگزار خواهد شد، دیدار با خانواده شهدا و همچنین امام جمعه محترم شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: برنامه‌های بسیار متنوع دیگری نیز به مناسبت هفته حجاب و عفاف تدارک دیده شده است که از طرق مختلف در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی صورت گرفته است.

برزگر با تاکید بر لزوم زندگی به سبک اسلامی، اضافه کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی در بین جامعه و خانواده‌های ایرانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: از جمله دیگر برنامه‌هایی که برگزار می‌شود، فضاسازی فرهنگی در شهرستان ماهنشان ب نصب بنرهای این هفته و همچنین دایر کردن فروشگاه فروش محصولات فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: محورهای اتکا و برگزاری برنامه‌های این هفته، پیام رهبر معظم و فرزانه انقلاب به کنگره ۷ هزار ز ن شهید کشور است که در آن اهمیت مقام زن و نقش والای آن در جامعه توضیح داده شده است.

برزگر با اشاره به اهمیت این پیام رهبر انقلاب، گفت: در این پیام با توجه به نگاه شرقی و غربی به زن، بحث الگوی سومی از سوی رهبر فرزانه انقلاب مطرح شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در پایان خاطرنشان کرد: در این الگو سبک زندگی اسلامی مطرح شده است که در برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در شهرستان ماهنشان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات