فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: چادر مصداق کامل و جامع حجاب مقدس فاطمی است و زنان با حیا و عفت به پیروی از بانوی نمونه اسلام این نوع پوشش را از آن بزرگوار به ارث برده‌اند.
کد خبر: ۸۷۰۹۳۱۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

پاسدار رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به آیه 59 سوره احزاب گفت: چادر مظهر عفت، حیا، متانت و شخصیت بانوان است که مورد سفارش قرآن و پیشوایان دین نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در دین مبین اسلام، افزود: حجاب و عفاف ریشه قوی و محکم از لحاظ دینی، اعتقادی و سنت دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک ترویج فرهنگ بی‌حجابی را از مهم‌ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب ارزش‌هایی مانند حجاب و عفاف را هدف قرار داده‌اند و از این طریق درصدد نیل به اهداف شوم خود هستند.

پاسدار رضایی چادر را حجاب برتر دانست و گفت: مستر همفر جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی سال های زیادی از طرف انگلیس برای محو اسلام جاسوسی کرده است اذعان داشته که باید زنان مسلمان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید.

وی افزود: وقتی به حضرت زهرا(س) خبر رسید که تصمیم جدی را برغصب فدک و خلافت و امامت گرفته‌اند به منظور دفاع از حریم ولایت ناگزیر به مسجد رفتند، ایشان هنگام رفتن به مسجد چادر بر سر کرد و به مسجد رفت در حالی که گروهی از زنان اطراف آن بزرگ وار را گرفته بودند تا شناخته نشود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: چادر مصداق کامل و جامع حجاب مقدس فاطمی است و زنان با حیا و عفت به پیروی از بانوی نمونه اسلام این نوع پوشش را از آن بزرگوار به ارث برده‌اند.

پاسدار رضایی تاکید کرد: همه گناهان مورد غضب خداوند است اما گناه وقتی جنبه اجتماعی پیدا کرد قدرت تخریبی آن بیشتر و مجازات آن هم به تبع سنگین‌تر می‌شود چرا که وقتی گناه به خیابان آمد بی‌احترامی به دین و قانون است.

وی افزود: مساله خودنمایی، بد حجابی و بی‌حجابی وقتی به خارج از خانه آمد از حالت شخصی خارج و جنبه اجتماعی و حق الناس پیدا می کند و عفت و اخلاق جامعه را جریحه دار کرده و دودش به چشم جامعه و فرد فرد مردم می رود بنابراین هیچ زن و دختری حق ندارد آزادی محیط خانه را به خیابان بیاورد هیچ کس حق ندارد با زیر پا گذاشتن اصول اخلاقی و سنت‌های دینی جامعه را آلوده و مسموم نماید چرا که لزوم پوشش و حجاب بانوان و دختران حکم صریح قرآن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات