انقلاب اسلامی پرچمدار نهضت‌های انسانی و اسلامی در دنیاست

رهبری داهیانه مقام عظمی ولایت خنثی‌کننده توطئه‌های استکبار

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله گفت: برجام اقدامی دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند همزمان با فشار اقتصادی و سیاسی راه نفوذ فرهنگی را با موفقیت سپری نماید که خوشبختانه تا به امروز با هوشیاری و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام راهبردهای همه جانبه آمریكا مقابل ایران اسلامی ناكام مانده است.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۶۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، مجتبی صدیقی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه ناحیه خمین با اشاره به اقدامات استکبار جهانی برای سلطه بر ملت‌ها گفت: بعد از جنگ جهانی دوم پس از اینکه آمریكا موفق می‌شود به عنوان قدرت اول جهان مطرح شود سعی کرد تا ساختارهای بین‌المللی را برای تسلط هرچه بیشتر بر ملت‌ها ایجاد کند.

وی افزود: استکبار جهانی می‌خواست تا با ایجاد این ساختارها بتواند دنیا را در دستانش بچرخاند و درست زمانی که آمریکا به عنوان ابرقدرت جهانی در اوج بود شاهد پیدایش حرکت‌های انقلابی در ایران اسلامی بودیم و با پیروزی انقلاب اسلامی چالش بزرگی بر سر راه استکبار جهانی ایجاد شد.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: انقلاب اسلامی پرچمدار نهضت‌های انسانی و اسلامی در دنیا شد به نحوی کم‌کم منافع استکبار جهانی و دنیای غرب با خطر جدی مواجه شد بنابراین برای حفظ منافع خود حاضر به هر ترفند و توطئه‌ای شدند.

صدیقی با اشاره به حوادث 11 سپتامبر گفت: آمریکایی‌ها با تدبیر رئیس جمهور وقت به بهانه 11 سپتامبر به بهانه نابودی طالبان دستور حمله به عراق را صادر کرد، حمله‌ای که نتایج و آثارش به نفع انقلاب اسلامی رقم خورد.

وی افزود: با حمله آمریکا به عراق علناٌ ایران اسلامی را از چهار دیواری محصور شده بیرون آورد و باعث شد تا با این امر انقلاب ایران اسلامی روز به روز بر قلب ملت و كشورهای منطقه اسلامی تاثیر گذارد به نحوی که رابطه کشورهای منطقه از جمله عراق با ایران اسلامی در حد مطلوب قرار گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی سپاه روح‌الله تصریح کرد: جریان بیداری اسلامی، افول مهره‌های آمریكا در داخل ایران و افول رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه چالش‌های پیش روی استکبار جهانی است که در نهایت آمریکا را مجبور کرد در مقابل این چالش‌ها اقدامات راهبردی را برای توقف انقلاب اسلامی انجام دهد.

صدیقی با اشاره به اقدامات استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: فتنه 88، ایجاد انقلاب‌های رنگین در روسیه و اطراف روسیه و شکل دادن بهار عربی در مقابل بیداری اسلامی از جمله اقدامات استکبار جهانی برای ضربه‌زدن به انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برجام اقدامی دیگر علیه جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند همزمان با فشار اقتصادی و سیاسی راه نفوذ فرهنگی را با موفقیت سپری نماید که خوشبختانه تا به امروز با هوشیاری و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام راهبردهای همه جانبه آمریكا مقابل ایران اسلامی ناكام مانده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات