خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار با تأکید بر ورود جدی در امر اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در مدارس و مراکز آموزشی به این امر توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۴۲
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: با توجه به روایات بزرگان دین حجاب یکی از مقوله‌های دینی و مذهبی اسلام است و این هفته فرصتی است که بتوانیم حجاب مورد نظر حضرت فاطمه زهرا (س) را پیاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه‎‌های این هفته افزود: 12برنامه به همت سپاه ناحیه بهار طی هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به همایش مادرانه و دخترانه، کاهش آسیب‌های طلاق، نشست‌های تخصصی عفاف و حجاب با به‌کارگیری مربیان با تجربه و متخصص و... اشاره کرد.

وی با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز ابراز داشت: اگر روند بدحجابی در جامعه ادامه پیدا کند زنان و دختران بیشتر در معرض آسیب قرار می‌گیرند.

رجبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ترویج بی‌حجابی و بی‌بند و باری در ایران اسلامی هستند، گفت: زمانی که در جامعه قید و بند حجاب نباشد جوانان ما تهی مغز می‌شوند واین همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.

وی با تأکید بر ورود جدی در امر اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب ادامه داد: باید افراد با حجاب تشویق شوند تا الگوی دیگران قرار گیرند و در مدارس و مراکز آموزشی به این امر توجه بیشتری شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه جایگاه عفاف و حجاب از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: پرداختن به موضوع عفاف و حجاب و خدمات‌دهی به افراد با حجاب، عرضه لباس‌های اسلامی در فروشگاه‌ها و ... از جمله راهکارهایی است که در راستای اشاعه این فرهنگ می‌تواند مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات