خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی سپاه دامغان:

جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایر در شهر دیباج شهرستان دامغان برگزار شد

به همت حوزه مقاومت بسیج عشایری سلمان فارسی سپاه ناحیه دامغان جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج عشایر در شهر دیباج شهرستان دامغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۹۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در دامغان، فرماندار شهرستان دامغان در این مراسم که با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان اینکه عشایر افرادی فداکار و دارای شجاعت و شهامت هستند اظهار داشت: عشایر همواره مورد اعتماد مردم هستند و از این روی این قشر زحمتکش از جایگاه و توانمندی های بسیار بالایی در جامعه برخوردارند .

علی اصغر مجد اضافه کرد : مسائل و مشکلات عشایر همواره در دستور کار مسئولان کشور ، استان و شهرستان قرار دارد و تمام تلاش ها براین است که این مشکلات مرتفع شود .

وی خاطر نشان کرد : برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر فرصتی است که همگان با توانمندی ها و پتانسیل های عشایر از نزدیک آشنا شوند .

وی با بیان اینکه عشایر در بحث تولیدات مواد پرو تئینی کشور نقش اول را دارند اظهار داشت : جامعه عشایری با توجه به کم بودن جمعیت آن در تولید مواد پرو تئینی و گوشت قرمزدر کشور نقش اول را دارند .

فرماندار شهرستان دامغان گفت : برای توانمند سازی عشایر در وهله نخست باید ظرفیت های درونی آن را تقویت کنیم که برای این کار باید با ارائه طرح و برنامه پیش برویم .


جشنواره فرهنگی ورزشی عشایری شهر دیباج با حضور مدیر کل عشایری استان سمنان ، فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود ، فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دامغان و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان و عشایر شهر دیباج و دیگر عشایر از استان سمنان حضور داشتند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها