خبرهای داغ:
مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان آوج:

عفاف و حجاب مایه شخصیت و آزادی زن است

مسئول جامعه بسیج زنان شهرستان آوج اظهار کرد: عفاف و حجاب مایه شخصیت و آزادی زن است،آن هم در زمانه ای که شرق و غرب عالم سلطه استکباری خود را بر جوامع بشری هر روز تقویت کرده و تلاش دارند اسلام و ارزش‌های آن را بی رنگ نشان می دهد.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

اعظم کریمی مسئول سازمان بسیج زنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، اظهار کرد: همایش پویش مردمی من خانواده ام را دوست دارم به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان آوج برگزار می‌شود.

وی افزود: این تجمع به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور خواهران بسیجی شهرستان آوج در تاریخ24/4/95 ساعت 21:30  در پارک ملت شهر آوج اجرا می‌شود.

این مسئول با اشاره به اهداف برگزاری این تجمع گفت: مقابله با ترویج تفکرات غرب در خصوص کشف حجاب زنان و کاهش بی بند و باری در جامعه و امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با بی حجابی و فساد را در جامعه  بیان نمود‌ند.

وی افزود: عفاف و حجاب مایه شخصیت و آزادی زن است،آن هم در زمانه ای که شرق و غرب عالم سلطه استکباری خود را بر جوامع بشری هر روز تقویت کرده و تلاش دارند اسلام و ارزش‌های آن را بی رنگ نشان می دهد.

کریمی تاکید کرد: ترویج سبک زندگی اسلامی که بارها مورد تاکید رهبری معظم بود و تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه، مطالبه عفاف و حجاب از دیگر هدف‌های این برنامه می‌باشد که با حضور خواهران برگزار می‌شود.

5002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار