نماینده مردم سنقر در مجلس در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: اگر مسئولان بخواهند می توانند کاری کنند و فقط اراده کنند 50 درصد از بدحجابی و بی عفتی ها در جامعه درست خواهد شد، با بخش نامه و ابلاغیه که مسئله بدحجابی و ناهنجاری های آن حل نمی شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۱۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی و تشدید آن در فصل گرما گفت: در مورد این موضوع باید گفت متاسفانه مسئولان هیچ اراده ای برای اجرای قانون عفاف و حجاب ندارند چرا که دستگاه های دولتی و کارکنان دولت به این بلیه دچارند.

وی افزود: اگر مسئولان بخواهند می توانند کار ی کنند و فقط اراده کنند 50 درصد از بدحجابی و بی عفتی ها در جامعه درست خواهد شد، با بخش نامه و ابلاغیه که مسئله بدحجابی و ناهنجاری های آن حل نمی شود.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: ترویج حجاب و پوشش اسلامی و مناسب در جامعه نیازمند فرهنگ سازی در دانشگاه ها و مدارس و ملزم بودن همه مردم به امر به معروف و نهی از منکر نیز هست.

حسینی کیا تصریح کرد: اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب حمایت قضایی را نیز می طلبد، ضابطین قضایی باید با غلاظ و شداد بیشتری با هنجارشکنان و جرم مشهود بدحجابی برخورد کنند، این رسالت سنگینی است و همه مسئولان ذیربط باید با جدیت و قاطعیت برخورد کنند.

وی با اشاره به نقش خانواده ها و کنترل فرزندان در این خصوص بیان داشت: خانواده ها مهمترین وظیفه را در آموزش و فرهنگ سازی حجاب فرزندان خود در جامعه دارند.

ارسال نظرات