اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با «بسیج» عنوان کرد
نماینده سابق مجلس گفت: با توجه به اینکه طرف مقابل ما صهیونیسم و شیطان اکبر است، لذا باید از جناح بندی های اسمی رد شد و در حال حاضر بحث انقلابی و غیرانقلابی مطرح است.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۸۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
اسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به بخشی از بیانات امام خامنه ای در دیدار با دانشجویان مبنی بر اینکه "من بارها گفته‌ام که برای من این تقسیمات اصولگرا و اصلاح‌طلب و اصلاح‌طلب مدرن و سنّتی و از این حرفهایی که میزنند، مطرح نیست؛ من به این اسمها اصلاً اهمّیّتی نمیدهم و توجّه ندارم؛ به محتواها کار دارم" اظهار داشت: اصلاح طلب ها هیچ تعریف و شاخصه ای از خط و خطوط فکری و شاخصه های خودشان ارائه نداده اند که در حقیقت چه چیزی را می خواهند اصلاح کنند و از کجا می خواهند شروع کنند و تا کجا می خواهند ادامه دهند.

وی افزود: اصلاح طلبان فقط از یک واژه استفاده می کنند و با توجه به اینکه طرف مقابل ما صهیونیسم و شیطان اکبر است، لذا باید از جناح بندی های اسمی رد شد و در حال حاضر بحث انقلابی و غیرانقلابی مطرح است.

کوثری خاطرنشان کرد: ما باید درباره انقلابی و غیر انقلابی بودن مردم و مسوولین صحبت کنیم چرا که وقتی می گوییم انقلاب، همه چیز در آن وجود دارد؛ اصل و اساس کشور و در راس آن اسلام ناب محمدی و استکبار ستیزی وجود دارد اما غیر انقلابی بودن یعنی مدارا کردن با استکبار.
ارسال نظرات