خبرهای داغ:
سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم فوتبال صبای قم فردا در دیداری تدارکاتی در سرعین اردبیل به دیدار تیم امید شهرداری اردبیل می‌رود.
کد خبر: ۸۷۰۹۰۵۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
صبای قم به دیدار تیم امید شهرداری اردبیل می‌رود
به گزارش خبرگزاری بسیج در قم، عباس دارابی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: اردوی تیم فوتبال صبای قم روز یکشنبه در اردبیل ادامه پیدا کرد و بازیکنان صبا طی ۲ نوبت صبح و عصر به تمرین پرداختند که بخشی از این تمرین به بدنسازی اختصاص داشت.

وی افزود: قاسم دهنوی بازیکن تازه وارد صبا نیز که در این فصل دوباره به صبای قم بازگشته است با حضور در اردبیل به تمرینات تیمی ملحق شد و برای نخستین بار در این فصل زیر نظر مربیان صبا با این تیم تمرین کرد.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم گفت: برگزاری ۲ بازی تدارکاتی صبا در این اردو قطعی شده و بر اساس هماهنگی روز گذشته مقرر شد تیم امید شهرداری اردبیل روز سه شنبه در دیداری تدارکاتی برابر صبای قم قرار گیرد.

دارابی بیان داشت: صبا پس از دیدار تدارکاتی روز سه‌شنبه، تمرینات خود را در ۲ نوبت تا روز پنج شنبه دنبال می‌کند و سپس روز جمعه برابر تیم منتخب استان اردبیل قرار می‌گیرد و با همین دیدار دوستانه به بازی‌های تدارکاتی خود در اردبیل پایان می‌دهد.

وی عنوان کرد: پس از بازگشت صبا از اردبیل، این تیم از روز یکشنبه در زمین چمن همای تهران تمرینات خود را ادامه خواهد داد تا برای نخستین بازی خود در لیگ برتر فوتبال آماده شود.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: حامد لک و محمدرضا قدرتی‌پور دروازه بانان صبا در تمرینات سرعین اردبیل هستند و باشگاه صبا به دنبال جذب یک دروازه‌بان است تا در صورت جدایی میلاد فراهانی وی را جایگزین فراهانی کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها