خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: پرداختن به مسئله‌ حجاب و ضرورت الگوگيرى از فرهنگ ناب فاطمى در عصر امروز، از عمده‌ترين ضرورت‌هاى فکرى و فرهنگى است.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۸۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

محرمعلی والدی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج درقزوین،در خصوص روز عفاف و حجاب اظهار کرد: امروز یکی از مهم ترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران ، تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب توسط شبکه های ماهواره ای و غربی است.

وی افزود: این تهاجم فرهنگی باعث از هم گسیختگی نهاد خانوادهای اصیل ایرانی و سست شدن پایه‌های اعتقادی خانواده مسلمان خواهد شد.

والدی یادآور شد: پرداختن به مسئله‌ حجاب و ضرورت الگوگيرى از فرهنگ ناب فاطمى در عصر امروز، از عمده‌ترين ضرورت‌هاى فکرى و فرهنگى است.

این مسئول با اشاره به فرموده خداوند در آیه" قُل اِنَّما اَعَظَّکُم بِواحِدَه" عنوان کرد: همه باید برای خداوند بپاخیزند و اطاعت از امر پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(صلیالله علیه وآله و سلم) که فرمودند:(کلکم راع و کلکم مسوول عن رعیته)، همه ما را نسبت بهیکدیگر مسئول دانسته، بسیار ضرورت دارد که همه به موضوع حجاب و عفاف و مسائلاخلاقی جامعه بیشتر بیندیشیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: در سالگرد بیست و یکم تیر ماه، که یاد‌آورخاطره تلخ تهاجم طاغوت علیه حجاب و عفاف و شهادت هزار و هفتصد نفر از غیور مردان و زنان غیرتمند ایرانی در مسجد گوهرشاد است که با ایستادگی و مقاومت خود در مقابلتوطئه رضاخان ملعون در کشف حجاب،جان خود را فدا کردند.

این مسئول ادامه داد: لازم است نسبت به جریان فساد و بی اخلاقی‌ها و سیل خانمان سوز فرهنگ بدحجابی و بی عفتی که می‌رود تا دامان همه را آلوده سازد و دستورات خدا را به سخره بگیرد، بیشتر احساس مسئولیت کنیم.

وی حجاب و عفاف را امری مهم و اساسی در جامعه اسلامی دانست که باید با استفاده از فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان اهرم مهم بازدارنده از بی‌حجابی و بدحجابی در رفع این معضل و مشکل تلاش کنیم و جامعه را به‌سمت تعالی رشد دهیم.

والدی تأکید کرد: استحکام خانواده در گرو حفظ حجاب است که امروزه دشمن نهاد خانواده و زنان و بانوان ما را نشانه رفته است و باید در این راستا در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بیش از هر زمان دیگری تلاش شود و بر روی اعتقادات جوانان و نوجوانان کار شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوینافزود: امروز دشمن حجاب را نه با زور، بلکه با تلاش نرم و با استفاده از امکانات جدید مانند ماهواره و فضای مجازی می خواهد از ما بگیرد. اگر خانواده ها از سنین کودکی کودکان خود را با حجاب آشنا نکنند در آینده نمی توانند جلوی بی بن وباری فرزندان خود را بگیرند.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها