مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

عصاره کار جهادی در روستاها دمیدن روح امید و تقویت پیوند مردم مستضعف با نظام است/ خدمت رسانی در 15 عرصه مختلف

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: عصاره و خروجی، ظهور، حضور و بروز کارهای جهادی در روستاها دمیدن روح امید و تقویت پیوند مردم مستضعف با نظام و حاکمیت است چراکه جهادگران خود را سفیران انقلاب، نظام و ولایت می دانند و لبخند رضایت ولی امر خویش را حجت موجهی برای استمرار این اقدام می دانند.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۷۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیجشهرام مهدوی مطلق در آیین افتتاحیه اردوهای جهادی دانشجویی استان ضمن ارائه گزارش از وضعیت اردوهای جهادی دانشجویی بیان کرد: از سایر نمایندگان نیز برای حضور در جمع دانشجویان جهادگر دعوت به عمل آمد که به دلایلی یا ما توفیق نداشتیم و یا عزیزان توفیق برای حضور در جمع جهادگران را نداشتند.

 
وی با بیان اینکه در دوسال گذشته به دلیل استقبال جامعه دانشگاهی از اردوهای جهادی، گروهای جهادی از 12 گروه به 25 گروه افزایش یافته اند، افزود: این میزان متناسب با امکانات موجود می باشد و مطمئنا اگر حمایت مسئولان استانی وجود داشته باشد تا دوبرابر تعداد موجود می توانیم اعزام داشته باشیم و خدمت رسانی خود را انجام دهیم.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: در کنار رشد کمی، رشد کیفی و تخصصی اردوها را نیز دنبال کردیم و الان در 15 عرصه مختلف اعم از آموزش، علمی، بهداشت و سلامت، آموزش های تخصصی و مهارتی، اشتغال، دامپروری، کشاورزی و باغداری، شبکه های اجتماعی و ... اردوهای جهادی خدمت رسانی خود را انجام می دهند.
 
مهدوی مطلق تبیین و تفسیر سیره شهدا به خصوص شهدای دانشجو را از جمله عرصه هایی دانست که از امسال اضافه شده است و افزود: عصاره و خروجی، ظهور، حضور و بروز کارهای جهادی در روستاها دمیدن روح امید و تقویت پیوند مردم مستضعف با نظام و حاکمیت است چراکه جهادگران خود را سفیران انقلاب، نظام و ولایت می دانند و لبخند رضایت ولی امر خویش را حجت موجهی برای استمرار این اقدام می دانند.
 
وی با بیان اینکه رویکرد اصلی ما فرهنگی، بصیرتی و اجتماعی می باشد، تصریح کرد: سردست نگه داشتن مطالبات مردم مستضعف روستاها و پرداختن به معلول ها در کنار علت یابی اصلی از دستاودهای اردوهای جهادی است.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن بیان اینکه جهاد در مقابل یک دشمن معنا پیدا می کند، گفت: بیکاری، خستگی، رخوت، رکود و نهایتا ناامیدی از دشمنان ما هستند و کار جهادی مقابل این ها قرار می گیرد و مختص امروز و فردا هم نمی باشد و از صدر اسلام بوده است.
 
مهدوی مطلق با بیان اینکه برون رفت استان از محرومیت با بروکراسی های معمول و قراردادهای پیمانکاری و رویکرد مزد محور هرگز محقق نخواهد شد، افزود: راه علاج روحیه جهادی است در کنار محرومیت رفاهی.
 
وی با ابراز تاسف از محرومیت های موجود در روستاهای استان به خصوص محرومیت های فرهنگی موجود بیان کرد: متاسفانه روستاهای ما تنها در انتخابات ها و آن هم انتخابات مجلس در نقشه جغرافیایی دیده می شوند چراکه حتی وقتی جهادگران به ادارات ما مراجعه می کنند بعضی از مسئولان استانی حتی روستاها را بلد نیستند.
 
مهدوی مطلق با اشاره به ظرفیت و توان موجود در اردوهای جهادی و قوت جهادگران، تاکید کرد: مسئولان از این ظرفیت و فرصت موجود استفاده کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار