مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه (آذربایجان شرقی) گفت: مردم این شهرستان طی 20 روز از فعالیت این ستاد 85 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک نقدی کرده اند همچنین به گفته فرمانده حوزه 6 شهید باهنر ناحیه امام حسین (ع) سپاه قم 10 میلیون تومان کمک نقدی در این ناحیه برای مدافعان حرم جمع آوری شده است.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۵۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی مدافعان حرم مراغه گفت: مردم این شهرستان طی 20 روز از فعالیت این ستاد 85 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک نقدی کرده اند.

احمد پشتوار با بیان اینکه این ستاد از اواخر اردیبهشت سال جاری فعالیت خود را در شهرستان آغاز کرده است افزود: فعالیت رسمی و عمومی آن از 20 روز پیش آغاز و تاکنون نیز مردم این شهرستان 85 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک مالی اهداکرده اند.

وی اظهار کرد: در بیش از 20 مسجد نیزکمک های غیر نقدی جمع آوری شده که پس از ماه رمضان ستاد پشتیبانی اقدام به جمع آوری و ارسال آن به ستاد مرکزی شمالغرب کشور جهت رساندن به دست مدافعان حرم و مردم جنگ زده سوریه می کنند.

مسئول اجرائی ستاد پشتیبانی حمایت ازمدافعان حرم ادامه داد: این ستاد فعالیت خود را با اهداف گسترش فرهنگ مقاومت،آمادگی جهاد در برابر تکفیری ها، همکاری اقشار مختلف مردم در دفاع از حریم اهل بین(ع) و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی تشکیل شده است.

پشتوار افزود: این ستاد هم اکنون درخیابان شهید آیت الله غفاری قرارگاه بسیج شهید کنعانی مستقر شده و با هشت کمیته شامل جامعه روحانیت و هیات های حسینی، اداره ها و نهادهای دولتی، دانشگاهیان وآموزش و پرورش، مساجد و هیات امنای آن ها، بانوان، روستائیان، اصناف و بازاریان،نیروهای مسلح و بسیج اقدام به جمع آوری کمک های مردمی این شهرستان می کند.

وی اضافه کرد: مردم می توانند کمک های نقدی خود را علاوه بر دریافت برگه های مخصوص به شماره حساب 5555555 نزد بانک انصارشعبه مراغه واریز کرده و کمک های غیر نقدی خود را در 19 شاخه به این ستاد و کمیته های مشخص شده تحویل نمایند.

وی گفت: کمک های غیر نقدی در در بخشهای مختلف مواد غذائی، انواع لباس، لوازم سبک منزل، ظروف آشپزخانه، پتو، زیر انداز و چادر، لباس گرم است.

پیش از تشکیل ستاد پشتیبانی ازمدافعان حرم در این شهرستان سپاه ناحیه مراغه در سال 94 جانشین سپاه ناحیه مراغه به همت توسط پایوران سپاه ناحیه، بازنشستگان، بسیج و آموزش و پرورش کمک 751 میلیون ریالی به مدافعان حرم داشته است .
همچنین بسیجیان طرح «هر بسیجی هر ماه 10 هزار ریال کمک به مدافعان حرم» را اجرا می کنند که در سال گذشته با جمع آوری این کمک ها، 150 میلیون ریال به مدافعان حرم کمک شد .

همچنین فرماندهی حوزه  سرگرد قهرمان پور حوزه 6 شهید باهنر ناحیه امام حسین(ع) گفت: در راستای تحقق گفتمان ولایت، کمک به جبهه مقاومت و استمرار راه نورانی شهدای مدافع حرم، حوزه بسیج شهید باهنر استان قم افتخار این را پیدا کرد که پس از تشکیل قرارگاه حمایت از جبهه مقاومت در حوزه و سپس استقرار صندوق های مشخص در مکان های مورد نظر،مبلغ 10 میلیون تومان کمک مردمی به جبهه مقاومت جمع آوری نماید.
لازم به ذکر است: از زمان تشکیل قرارگاه کمک به جبهه مقاومت حوزه شش در اسفندماه سال 94 تاکنون، ظرف مدت چهار ماه جمعا مبلغ 40 میلیون تومان جمع آوری و به حساب های اعلام شده واریز شده است و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات