پورجعفری گفت: اردوی انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی به میزبانی استان مرکزی و شهرستان اراک در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۰۸۹۳۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

احمد پورجعفری رئیس هیأت کبدی استان مرکزی اظهار کرد: هشتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی و انتخابی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان به منظور حضور در مسابقات آسیایی ویتنام از روز گذشته به میزبانی اراک آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این اردو سه ورزشکار به اسامی عماد صداقت‌نیا، افشین جعفری و عمران مددی و مسلم زند به عنوان مربی از استان مرکزی حضور دارند.

رئیس هیأت کبدی استان مرکزی با بیان اینکه این اردو از 19 تیرماه آغاز شده و تا 26 تیرماه ادامه دارد، افزود: مسابقات آسیایی ویتنام شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود که بازیکنان تیم ملی طی چند مرحله اردو انتخاب شده و به آمادگی لازم دست پیدا خواهند کرد.

پورجعفری گفت: رویا علی‌آبادی ورزشکار ارزنده استان نیز که به همراه تیم ملی بانوان در مسابقات آسیایی کره جنوبی حضور یافته بود، موفق به کسب رتبه سوم شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری مسابقات منطقه 6 جوانان در نیمه دوم سال جاری خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات با حضور استان‌هایی همچون سمنان، مرکزی، قم، چهارمحال و بختیاری و البرز برگزار خواهد شد.

به گفته رئیس هیأت کبدی استان مرکزی ، حضور بانوان در لیگ برتر ، شرکت در لیگ دسته یک آقایان و برگزاری یک دوره کلاس مربیگری از دیگر برنامه‌های آتی هیأت می باشد.



ارسال نظرات