رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: کاوه موسوی پرتاب‌گر ارومیه‌ای به المپیک 2016 ریو راه پیدا کرد.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۸۳
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین فهیمی در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران در سالن جلسات هیات دو و میدانی استان برگزار شد، اظهار داشت: کاوه موسوی پرتاب‌گر توانمند و مستعد اعزامی از استان مجوز حضور در المپیک 2016 ریو را به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه رکورد ملی پرتاب چکش توسط یک پرتاب‌گر اعزامی از استان شکسته شد، ادامه داد: کاوه موسوی با شکستن رکورد ملی به المپیک 2016 ریو راه پیدا کرده که این موفقیت برای مردم به ویژه جوانان و جامعه ورزشی استان نشاط‌‌ آفرین است.

این مسؤول با بیان اینکه خوشبختانه دو پرتابگر چکش ایران با شکستن رکورد ملی این رشته دو سهمیه المپیک را به دست آوردند، اضافه کرد: بنابراین سهمیه این رشته برای کشورمان به 10 عدد رسیده است.

رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: رقابت‌های دو و میدانی بلاروس جمعه شب برگزار شد به این ترتیب پژمان قلعه‌‌نویی و کاوه موسوی این موفقیت را به دست آوردند که ورودی المپیک 2016 ریو را کسب کنند.

وی با بیان اینکه کاوه موسوی ملی‌‌پوش کشورمان و اعزامی از استان با پرتاب 77 متر و 40 سانتی‌متر علاوه بر شکستن رکورد ملی جواز حضور یافتن در المپیک 2016 ریو را هم به دست آورد، خاطرنشان کرد: ورودی المپیک 77 متر عنوان شده ولی توانایی پرتابگران کشور و استان بیش از این است.

فهیمی از دست‌اندرکاران هیات دو و میدانی پیرانشهر برای برگزاری مسابقات استعدادیابی در هفته گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: این سری از رقابت‌ها برای شناسایی استعدادهای جدید برگزار شده است.

رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی با اظهار اینکه این مسابقات با حضور 40 نفر از علاقمندان در ماده‌های 100 متر، 400 متر و یک هزار و 500 متر در پیرانشهر برگزار شد، اضافه کرد: با همراهی دست‌اندرکاران حوزه ورزش می‌توان برای حمایت از استعدادهای جدید گام برداشت.

وی با بیان اینکه در پیرانشهر بیش از 100 نفر دونده در دو بخش جداگانه آقایان و بانوان در رده‌های سنی مختلف فعالیت می‌کنند، یادآوری کرد: کمبود امکانات نباید به مانعی برای فعالیت ورزشی تبدیل شود.

ارسال نظرات