مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی در حوزه حجاب و عفاف باید در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۲۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
حجت‌الاسلام حمیدبرازش با بیان اهمیت مشارکت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و لزوم مدیریت صحیح در این خصوص، اظهار کرد: با توجه به گستردگی فرهنگی در ابعاد مختلف و همچنین محدودیت‌های مالی و انسانی دستگاه‌ها لازم است از قابلیت‌های مردمی استفاده کرد و ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود را احیاء کنیم و هرچه بهتر برنامه‌ریزی کنیم به همان اندازه موفق می‌شویم.
وی افزود: یکی از مشکلات و یا نواقص کار فرهنگی، تمرکز و یا عمده فعالیت فرهنگی برای یک یا دو قشر است، در صورتی که برنامه‌ریزی فرهنگی باید جامع وگسترده باشد و بتواند همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد لذا در حال حاضر باید این مهم در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، بیان کرد: دشمنان با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و گسترده سعی در سست کردن باورها و عقاید نوجوانان و جوانان به خصوص در زمینه حجاب و عفاف دارند، لذا همه ما باید هوشیار باشیم و برنامه‌ها و راهکارهای به روز و مؤثری دراین زمینه ارائه دهیم و ترویج سبک زندگی اسلامی در حوزه حجاب و عفاف را در اولویت قرار دهیم.
حجت‌الاسلام برازش با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ترویج سبک زندگی اسلامی، یادآور شد: بدون شک گسترش منکرات و ناهنجاری‌ها معلول کم توجهی به شرع مقدس و کم کاری در بیان احکام اسلامی است و اگراین غفلت و بی توجهی ادامه پیدا کند وضعیت غیرمتعارف دارد.
وی در ادامه ابراز کرد: ما باید ابتدا سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهیم که البته قبل از آن باید بسترها و سازو کار آن را  فراهم کنیم و درصورتی که سبک زندگی اسلامی را آن گونه که هست معرفی کنیم شاهد گرایش روزافزون مردم هستیم.
ارسال نظرات