خبرهای داغ:
معاون فرماندار میامی گفت: بايد تلاش شود تا با برنامه ريزی صحيح زيرساخت ها و بستر لازم برای بهره گيری از ظرفيت عظيم جوانان شهرستان فراهم شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۲۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در میامی، اولين جلسه ستاد ساماندهی امورجوانان در سال 95 به رياست معاون فرماندار شهرستان میامی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

معاون فرماندار میامی در ابتدا ضمن تبريیک عيد پر بركت فطر از خدمات رئيس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان ميامی آقای نويد ظفری تقدير كرد و به رياست جديد این اداره خوش آمد گفت و برای وی آرزوی موفقيت و خدمت کرد.

آشوری در ادامه با اشاره به اينكه بالاترين سرمايه هر جامعه اي نيروی انسانی به شمار می رود ، گفت: بايد تلاش شود تا با برنامه ريزی صحيح زيرساخت ها و بستر لازم برای بهره گيری از ظرفيت عظيم جوانان شهرستان و کشور فراهم شود.

وی جوانان را بازوان پرتوان یک جامعه دانست وافزود: مسئولان باید در ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و شکوفا شدن استعدادهای جوانان تلاش و اقدام شایسته را انجام دهند.

معاون فرماندار میامی با بيان اينكه جوانان ما ثابت كرده اند كه با تلاش و كوشش مي شود قله های بلند علم و دانش را درنورديد ابراز اميدواری كرد: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اين مهم صورت پذيرد.

در پایان سایر روسای ادارت ونهادها اقدامات ونظرات خود راپیرامون بحث ساماندهی جوانان ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها