مدیر آموزش و پرورش بویراحمد گفت: در اقدامی علمی و بر اساس شاخص‌ها و ملاک‌ها انتخاب مدیران مدارس شهرستان بویراحمد ضابطه‌مند شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۱۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

سید علی‌اکبر هاشمی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد انتخاب مدیران از میان افراد شایسته مدیریت است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: بر این اساس مدیران جدید مدارس در این شهرستان بر اساس ملاک‌ها و ضوابط و انجام مصاحبه برگزیده می‌شوند.

این مسؤول افزود: در سال تحصیلی جدید برنامه‌ای منظم برای بهبود وضعیت آموزشی و مدیریتی در مدارس داریم تا بتوانیم جایگاه آموزش و پرورش مرکز استان را ارتقا دهیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین بسترها برای بهبود وضعیت آموزش و سایر اهداف در آموزش و پرورش انتخاب مدیران کارآمد و توانمند است تا بتوانند اهداف عالی آموزش و پرورش را در مدارس و آموزشگاه‌ها به بهترین نحو اجرا کنند.

وی در همین زمینه گفت: انتخاب مدیران مدارس را بر اساس ضوابطی در نظر گرفته‌ایم که باید توانمندی خود را در حوزه‌های مدیریتی و آموزشی و مالی و همچنین ارتباط و تعامل با اولیا و دانش‌‌آموزان برای مسؤولان آموزش و پرورش به اثبات برسانند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: بر اساس امتیازبندی در مصاحبه‌هایی که انجام می‌شود مدیران را انتخاب خواهیم کرد که کاری نو و بدیع در آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود.

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد خاطرنشان کرد: با این اقدام بسیاری از نارضایتی‌ها که در گذشته وجود داشت از بین خواهد رفت و قطعا رضایت همکاران فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

هاشمی گفت: هر واحد 100 امتیاز دارد که همکارانی که بیشترین امتیاز را از واحدهای مختلف کسب کنند به عنوان مدیران مدارس انتخاب می‌شوند.

وی از ابراز رضایت بسیاری از فرهنگیان در این زمینه خبر داد و گفت: بسیاری از آن‌ها چنین رویه و رویکردی را برای ارتقای وضعیت آموزش و پرورش لازم و ضروری می‌دانند.

ارسال نظرات