مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از خریداری 70 دستگاه تانکر اضطراری ذخیره آب برای استفاده در مواقع ضروری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۱۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در چهارمین نشست تنش آبی استان با اشاره به اینکه تدابیر لازم را برای کاهش اثرات تنش آبی در شهرهای استان به خصوص 5 شهر دارای تنش آبی را اتخاذ کرده است، اظهار کرد: در تابستان گذشته نیز با همت کارکنان تنش آبی شاهد کمترین میزان قطعی آب نسبت به سنوات گذشته بودیم.

لدنی‌نژاد افزود: یکی از مسائلی که به صورت جدی باید مورد توجه قرار بگیرد عملیاتی کردن مصوبات کمیته تنش آبی استان است که تاکنون این موضوع با همت مدیران شرکت آب و فاضلاب و ادارات تابعه به خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از میان شهرهای دارای تنش آبی استان شهر یاسوج به دلیل وجود برخی مسائل از جمله تعدد انشعابات غیرمجاز و بالا بودن میزان شکستگی انشعابات مشکلات بیشتری را در بطن خود دارد، عنوان کرد: برای کاهش اثرات تنش آبی علاوه بر کارهای میدانی، برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی به صورت مستمر و مداوم در حال انجام است تا شهروندان با در نظر گرفتن شرایط خاص وضعیت آب شرب استان، در زمینه مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدررفت آب همکاری هرچه بیشتر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش میزان اثرات تنش آبی، خریداری 70 تانکر اضطراری ذخیره آب در حجم‌های 2 هزار و 1 هزار لیتری است.

وی افزود: این تانکرهای ذخیره آب در مواقع قطعی آب ناشی از ترمیم و توسعه شبکه آب در محلات و خیابان‌های مورد نظر نصب وآب شرب شهروندان از این طریق تامین خواهد شد.

ارسال نظرات