بازدید سرزده از ادارات استان به منزله زیرسوال بردن آنها نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازدید سرزده از ادارات استان به منزله زیرسوال بردن آنها نیست بلکه هدف کمک به بهبود کار ادارات و افزایش رضایت‌مندی مردم است.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۷۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
سید موسی خادمی در دومین بازدید سرزده خود از ادارات و دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل تعزیرات حکومتی بازدید کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این بازدید سرزده که مدیرکل تعزیرات حکومتی در محل کار خود حضور نداشت و به گفته همکارانش بازدیدی سرزده از واحد صنعتی داشته استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با مشکلات مردم و همچنین مشکلات این اداره‌کل آشنا شد.

مبارزه با قاچاق کالا در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی، برخورد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این استان تشدید می‌شود.
سید موسی خادمی به همراه معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری صبح امروز به طور سرزده از اداره کل تعزیرات حکومتی بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این اداره قرار گرفت.

سید موسی خادمی اظهار داشت: انتظار می‌رود دستگاه‌ها و نهادهای متولی مبارزه با قاچاق کالا در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند و در این زمینه بدون هیچ تعارفی برخورد قاطعانه داشته باشند تا به نوعی شاهد رونق تولید و توسعه اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا به نوعی حمایت از سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی است افزود: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند استقرار ایستگاه ایست بازرسی در برخی مبادی ورودی و جاده‌های این استان است.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی را از برنامه‌های در دستور کار مدیریت ارشد این استان عنوان کرد و گفت: به همه اعضای شورای اداری اعلام کردیم که هر هفته به طور سرزده از یک یا دو اداره بازدید دارم.

خادمی ابراز کرد: هدف از بازدید سرزده از ادارات مچ‌گیری نیست بلکه این بازدیدها با هدف بهبود کار و از نزدیک در جریان قرار گرفتن فعالیت‌ها و کمبودهای آن مجموعه است.

وی گفت: هدف ما از بازدیدهای سرزده زیرسؤال بردن ادارات و دستگاه‌ها نیست، بلکه آشنایی با مشکلات مردم و دستگاه‌ها و کمک برای رفع مشکلات دستگاه‌ها و افزایش رضایت‌مندی مردم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مشکلات، نقاط قوت و ضعف اداره‌کل تعزیرات حکومتی بررسی شد، گفت: اداره‌کل تعزیرات حکومتی در حوزه تجهیزات ساختمانی با مشکلات و کمبودهایی مواجه است.

خادمی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی است که از حیث تعداد فعالیت اقتصادی آمار بالایی ندارد و وظیفه تعزیرات حکومتی هم رسیدگی به جرائم اقتصادی تولیدکنندگان، اصناف و تجارت است؛ به همین دلیل با حجم بالایی از ترافیک پرونده‌ها در این اداره‌کل مواجه نیستیم اما از نظر امکانات با کمبودهایی مواجه هستیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: گرچه در داخل استان تعداد فعالان اقتصادی زیادی نداریم اما استان در مسیر ترانزیت کالا قرار دارد و حجم زیادی از کالاهایی که وارد مرکز کشور می‌شود از استان ما عبور می‌کند، بنابراین باید در این خصوص بازرسی بیشتر و نظارت جدی صورت گیرد.

خادمی خواستار تقویت بازرسی‌ها در مسیرهای استان شد و گفت: مجموعه مبارزه به قاچاق کالا تقویت شود، ضمن اینکه اداره‌کل اموال تملیکی در استان راه‌اندازی شد که این اداره‌کل می‌تواند به سیکل مبارزه بهتر با قاچاق مورد تأکید رهبری کمک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار