خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان خبر داد
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از تجمع مدافعان حریم خانواده با عنوان حجاب و خودباوری فرهنگی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۵۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاطمه ستاری نوید از برگزاری تجمع مدافعان حریم خانواده با عنوان حجاب و خودباوری فرهنگی خبر داد و افزود: این تجمع همزمان با سراسر کشور فردا دوشنبه 21 تیر در روز عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی اظهار کرد: دعوت نامه برای گروه های مختلف شامل اعضای پایگاه های مقاومت بسیج و ادارات ارسال شده و پیش بینی می شود که 15 هزار نفر در سراسر استان در آن شرکت کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: تجمع مدافعان حریم خانواده در 9 شهرستان استان برگزار شده و در مرکز استان فردا ساعت 18 در بلوار ارم با سخنرانی حجت الاسلام رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و حضور 7 هزار نفر برگزار می شود.

وی ترویج سبک زندگی عفیفانه در جامعه و مقابله با هجمه دشمنان را از اهداف برگزاری این تجمع عنوان کرد و افزود: این برنامه با مشارکت کمیته مردمی عفاف و حجاب تدارک دیده شده است.

ستاری نوید اهدای شاخه های گل به افراد محجبه را از برنامه های جانبی این تجمع عنوان کرد و گفت: خانواده های علاقه مند نیز می توانند در این برنامه شرکت کنند

انتهای پیام/

ارسال نظرات