خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم مطرح کرد؛

کم‌توجهی دولت به مسئله عفاف و حجاب/ امروز موثرترین راهکار تبلیغ "چهره به چهره" است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نسبت به کم توجهی صورت گرفته از سوی دولت یازدهم نسبت به مسئله عفاف و حجاب انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۴۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لیلا حیدری اظهار داشت: با وجود ابلاغیه‌های مربوط به شورای عالی انقلاب فرهنگی، متأسفانه در طول سه سال اخیر، در دولت کنونی تا حدودی شاهد کم توجهی به مسئله عفاف و حجاب بوده‌ایم.

مسئول بسیج جامعه زنان قم افزود: به عنوان مثال در قم در دولت‌های قبلی کارگروه‌های عفاف و حجاب در استانداری فعال بود اما الآن به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های کارگروه صیانت و حقوق شهروندی درآمده و حال‌آنکه یکی از موضوعات اساسی آن قاعدتاً باید مسئله عفاف و حجاب باشد.

وی بیان کرد: از سویی در دولت جدید تاکنون این کارگروه به موضوع عفاف و حجاب به صورت جدی نپرداخته است و این در حالی است که دستگاه‌های مختلف نیز آن‌طور که باید و شاید بر اساس وظایف خود عمل نکرده‌اند.

حیدری  با تاکید بر این‌که بی‌شک ترویج و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه نیازمند یک عزم همگانی و اهتمام ویژه از سوی مردم و مسئولان است، گفت: از سویی متأسفانه نگاهی که در سطح دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به این قضیه وجود دارد، عموماً تحت‌الشعاع مسائل سیاسی است و همین امر نیز سبب شده که حرکت‌های فرهنگی تأثیرگذاری مطلوب را نداشته باشد.

وی اظهار داشت: بنده به عنوان کسی که حدود 8 سال عضو کارگروه عفاف و حجاب بوده‌ام، معتقدم که برنامه‌های مقطعی از تأثیرگذاری لازم برخوردار نیست و مؤثرترین راهکار در شرایط کنونی تبلیغ چهره به چهره است که البته خود شامل برنامه‌هایی می‌شود که از طریق مربیان و اساتید و به ویژه حلقات شجره طیبه صالحین دنبال می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار