مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه دشتی گفت: آنچه امروز در جوامع غربی به عنوان پیشرفت تکنولوژی وجود دارد یک نوع جهالت مدرن است.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۳۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد در جمع پاسداران و سربازان سپاه دشتی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: از تمام کسانی که در این ماه زمینه برگزاری کلاس‌های ماه رمضان را ایجاد کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی خطاب به حضرت علی(ع) می‌فرمایند «هیچ فقری سخت‌تر از جهالت نیست»، در واقع با اندکی تامل نسبت به جامعه امروز به این نتیجه می‌رسیم که تمام گمراهی‌های بشر از نادانی او سرچشمه می‌گیرد.

شاد اضافه کرد: در جامعه امروز آنچه که به عنوان رشد علم و صنعت قلمداد می‌شود نتیجه عقل و تدبیر بشر است اما آنچه که باعث رشد و تعالی انسان می‌شود علمی است که انسان با کسب معرفت از آن بتواند به سمت خدا حرکت کند.

وی ابراز داشت: آنچه امروز در جوامع غربی به عنوان پیشرفت تکنولوژی وجود دارد یک نوع جهالت مدرن است زیرا پیشرفت علم باید در راستای خدمت به جامعه باشد نه اینکه از آن برای کشتار مردم مظلوم دنیا استفاده شود.

شاد با بیان اینکه کشورهای غربی و اروپایی امروزه چنین رویه‌ای دارند، تصریح کرد: علم آنان در راستای خیانت و ظلم به کشورهای مظلوم است و این در حالی است که علم انسان باید زمینه هدایت او را به سمت رستگاری مهیا سازد.


ارسال نظرات