مسئول بسیج جامعه زنان گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، همایش همایش «مدافعان حریم خانواده» با پیش بینی حضور 2 هزار نفر از بانوان گنابادی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۲۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
فاطمه صابری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص ویژه برنامه روز ملی عفاف و حجاب در گناباد گفت: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب، همایش «مدافعان حریم خانواده» فردا ساعت 9 صبح با پیش بینی حضور 2 هزار نفر از بانوان گنابادی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این همایش ابتدا بانوان گنابادی مسیر میدان غدیر تا مصلی امام خمینی (ره) را راهپیمایی نموده و سپس در همایش «مدافعان حریم خانواده» شرکت می کنند.

صابری هدف از برگزاری این همایش را نمایش اقتدار و شکوه بانوان محجبه گنابادی دانست و تصریح کرد: بانوان محجبه گنابادی با حضور پرشکوه در راهپیمایی روز عفاف و حجاب و شرکت در همایش «مدافعان حریم خانواده» عظمت و شکوه بانوان محجبه در برابر بانوان بی حجاب و بد حجاب را به نمایش می گذارند.

وی فضاسازی شهری و توزیع بروشور با محوریت عفاف و حجاب از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب گناباد برشمرد و خاطرنشان کرد: برگزاری نشست روشنگری ویژه خواهران و برادران، برپایی ایستگاه های سلامت بانوان و توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب در حلقه های صالحین و طرح جوانه های صالحین از جمله برنامه های دیگر هفته عفاف و حجاب در گناباد می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها