فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: عفاف و حجاب شخصیت و متانت زن را نمودار می کند و او را همچون مرواریدی در صدف فرا می گیرد
کد خبر: ۸۷۰۸۶۱۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دشتی، سرهنگ غضنفری ابراز کرد: ملتی که جوانانش با پیروی از الگوی سیدالشهداء(ع) خود و خانواده را در راه اسلام فدا کرده و سالها در برابر کشف حجاب رضاخانی ایستادگی کرده اند، هرگز اجازه نمی دهند که فساد و فحشا گریبان دختران و پسران این مملکت را بگیرد و سلامت معنوی جامعه را به خطر بیندازد.

وی افزود: زنان مسلمان ایران به عنوان سنگربانان ارزشهای اسلامی باید در میادین علم، فرهنگ ورزش و سیاست از فرهنگ اسلامی پاسداری کرده و دستگاه های تربیتی و آموزشی نیز موظفند در راستای شناساندن هر چه بهتر عفاف و حجاب برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری نمایند، تا جوانان به ویژه دختران ما بتوانند در محیطی سالم و در کمال آرامش روحی به فعالیت در جامعه بپردازند.

وی اظهار داشت: حضرت زهرا(س) عالی‌ترین الگو برای انسان ها بویژه زنان است، تعبد و رابطه عاشقانه آن حضرت با خدای خویش بهترین نمونه برای جوانان است، دفاع از ولایت تا سر حد جان و حمایت از امام زمان خویش با تمام وجود، زیباترین درس برای مردمان جامعه ولایی است.

غضنفری با بیان اینکه حجاب نه تنها محدودیتی برای فعالیت اجتماعی زنان نیست بلکه مصونیتی است که برای فعالیت های اجتماعی است بیان کرد: حضرت زهرا(س) که نمونه تمام و کمال عفت و حجاب و الگوی نمونه زنان خوش فکر مسلمان و مومن و متدین هستند. حجاب را می توان پاسخی به ندای فطرت و نشانِ تمدن و فرهنگ اسلامی دانست حجاب، فزونی بخش حرمت زنان و مایه سلامت جسم و آرامش روان جامعه است.

وی در پایان تاکید کرد: در مورد اهمیت موضوع عفاف و حجاب همین بس که دشمن از طریق جنگ نرم و بسیار غیرمستقیم با هدف قرار دادن عفت و حجاب ایرانی به بنیان خانواده ها حمله کرده است.

ارسال نظرات