فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از برپایی نمایشگاه "عفاف و حجاب" در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۰۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

پاسدار محمدرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به برنامه‌های سپاه ناحیه مقاومت اراک در هفته عفاف و حجاب گفت: در هفته عفاف و حجاب که از تاریخ 19 تیرماه تا 25 همین ماه است ویژه‌برنامه‌هایی را در راستای ترویج حجاب و رعایت عفاف اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: راهپیمایی "مدافعین حریم خانواده" همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه 21 تیرماه از ساعت 17 از خیابان نیسانیان به سمت میدان شهداء و تجمع در محل امامزادگان امنه خاتون و عبدالله(ع) با حضور خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به عنوان مطالبه‌گران اصلی رعایت عفاف و حجاب در اجتماع با سخنرانی آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بیش از 150 پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان، برگزاری نشست‌های قشری در کارخانجات و تجلیل از دو نفر از بانوان محجبه توسط هر یک از پایگاه‌های بسیج ادرات و همچنین تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

رضایی در ادامه گفت: تجلیل هر پایگاه ادارات از دو کارمند زن، برگزاری نشست علمی با موضوع عفاف و حجاب و تجلیل از خانواده شهدا از اهم برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات