خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان خبر داد
مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان از ثبت‌نام بیش از 37 هزار نفر از دانشجویان و دانش‌آموزان استان همدان در اردوهای جهادی و هجرت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۸۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، شهرام صادقی در حاشیه جلسه پشتیبانی اردوهای جهادی شهرستان نهاوند بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف و در دیداری که اخیراً با دانشجویان داشتند بر موضوع برگزاری اردوهای جهادی تأکید داشتند که این موضوع نشان‌دهنده اهمیت برگزاری اردوهای جهادی برای پرورش نسل آینده انقلاب است.

وی اظهار کرد: این طرح چند سالی است که باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و در نهایت کادر سازی برای انقلاب انجام می‌شود که برکات بسیار خوبی نیز داشته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح خودسازی و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد اردوهای جهادی گفت: ایشان در این مورد می‌فرمایند «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به‌صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند. ازلحاظ مادی، ازلحاظ امور روزمرهٔ زندگی، ازلحاظ معنوی و هدایت، بهره‌مند می‌شوند».

صادقی اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب، امسال نیز اردوهای جهادی در سطح استان همدان اجرا می‌شود که تاکنون 37 هزار نفر برای شرکت در این اردوها ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به مدت‌زمان این اردوها گفت: این اردوها به دو بخش جهادی که مخصوص دانشجویان است و طرح هجرت که برای دانش آموزان است تقسیم می‌شوند و از یک روز تا 10 روزبه طول می‌انجامد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان با اشاره به اینکه این طرح به‌صورت مشترک بین سپاه، آموزش‌وپرورش اجرا می‌شود اظهار کرد: از همه نهادهایی که می‌توانند به اجرای هرچه بهتر این طرح کمک کنند درخواست همکاری داریم و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به مناطق محروم ارائه دهیم.

صادقی افزود: امسال در 40 عرصه اردوهای جهادی در استان همدان برگزار می‌شود که شامل برنامه‌های عمرانی، آموزشی، ورزشی، قرآنی، درسی، تعمیر و نگهداری، فعالیت‌های پرورشی و برنامه‌های بسیار خوبی اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه این طرح موجب محرومیت‌زدایی می‌شود گفت: در این طرح به دنبال این هستیم که مشارکت اجتماعی مردم مناطق تحت پوشش را بالا ببریم تا آن‌ها هنیزم با ما همکاری کنند تا بتوانیم خدمات بیشتری به مردم ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات