در این بیانیه آمده است: از سازمانهای فرهنگی رسانه ای دستگاههای تربیتی وارشادی میخواهیم در جهت شناساندن عمق و محتوی حجاب و عفاف برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند ...
کد خبر: ۸۷۰۸۵۶۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب ناحیه مقاومت بسیج میبد بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

((یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُل لِّأَزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلَابِیبِهِنَّ ذٰلِکَ أَدْنَىٰ أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ،))

ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: جلبابها [روسری‌های بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است.

حجاب" نه" بزرگ انسان به فرهنگ برهنگی و استثمار است که بر مدار سوء استفاده از جاذبه ها و توانایی انسان بر علیه انسانیت در حرکت است .

بی تردید مسأله عفاف و حجاب در دنیای امروز فراتر از جنس زنان است .بلکه نوع انسان را در بر می گیرد و فارغ از جغرافیای اسلام، نیاز بشریت با هر رنگ و نژاد را تأمین می کند .

حجاب همواره برای زن کرامت ، حریت و لباس ارتباط سالم اجتماعی است و موید و مجوز رفتار مبتکرانه زنان است و به آنها ابهت و عظمتی می بخشد تا به وسیله آن این مفهوم را در جامعه منتشر سازند که زن انسان مستقل می باشد و در انتخاب شکل ظاهری خود اراده و اختیار دارد.

امروز یکی از مهمترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف و حجاب و تبدیل آن به نکات مطرح در گزاره های دهشت بار مدنظر شبکه های ماهواره ای وغربی است که غایت آن باعث از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی و سست شدن پایه های اعتقادی خانواده مسلمان است .

در این راستا، ما به عنوان نمایندگان جامعه زنان این خطه، از سازمانهای فرهنگی رسانه ای دستگاههای تربیتی وارشادی میخواهیم در جهت شناساندن عمق و محتوی حجاب و عفاف برنامه ریزی و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگیری نمایند تا جوانان پاک انقلابی ما بتوانند در کمال آرامش روحی وجسمی ، اجتماع را به محیط کار و تلاش تبدیل و سلامت روانی و اخلاقی جامعه را تضمین نمایند .

ای جوانان و آینده سازان ایران اسلامی،مکتب اسلام از شما توقعی بیش از اینها دارد و مسئولیت بزرگی را به دوش شما و متقابلا مسئولان گذاشته است پس بیاییم دست به دست هم دهیم ودر تمامی ابعاد زندگی پیشبرد اهداف اسلامی علی الخصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و ریشه کن کردن بی حجابی یا بد حجابی هم پیمان هم باشیم و وظیفه شرعی ودینی خود را به نحو احسن ایفا کنیم چرا که بدان مکلف شده ایم .

ما انسانهای ایمانی با آگاهی از جایگاه رفیع و شایسته ی زن مسلمان ایرانی و ضمن تقدیر از بانوان محجبه و متعهد به ویژه مادران معزز شهدا ، از دولتمردان و مسئولین می خواهیم تا با قوت و اقتدار بیشتر در مبارزه با فرهنگ وارداتی غرب که با ترویج اباحه گری و برهنگی سعی در بی هویتی زنان و دختران جامعه ی اسلامی و متلاشی نمودن مهمترین نهاد اجتماعی یعنی خانواده را دارد مبارزه نمایند چرا که این خواسته ی تمامی شهدای راه حقیقت است و رزمندگان و جان برکفانی که در میادین نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند در وصیتنامه های جاودانه ی خود از ما خواهران ایمانی خویش خواسته اند تا با حفظ حجاب و عفاف خویش ادامه دهنده ی راه آنها باشیم .

در پایان از زنان و دختران فرهیخته می خواهیم تا همچون مادران خود با رعایت پوشش در خور و شایسته دختر ایرانی بار دیگر هویت ملی و دینی خود را به جهان هدیه نماید.

ارسال نظرات