فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود با اشاره به ایجاد محیطی امن، مفرح و شاد برای خانواده‌ها گفت:طرح فرهنگی، مذهبی ساحل سالم تابستانی شاد و مفرح را برای گردشگران به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۶۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسین جناسمی در گفت‌وگویی، با اشاره به افتتاح طرح ساحل سالم در میاندورود، اظهار کرد: این یک طرح فرهنگی، مذهبی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کلیه گردشگران خواهد بود.

وی بیان کرد: با توجه به تجربه‎ای که در سال‌های گذشته به‌دست آوردیم برنامه‌های مفرح و شاد بومی، سنتی و مذهبی را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود هدف از اجرای این طرح را ایجاد محیطی امن، مفرح و شاد برای خانواده‌ها دانست و گفت: با اجرای این طرح امیدواریم خانواده‌ها بدون دغدغه و با اطمینان خاطر بتوانند از مواهب الهی استفاده کنند.

جناسمی بیان کرد: به‌دنبال آن هستیم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی، نمایشی، ورزشی و همچنین برگزاری مراسمات ملی، مذهبی و ورزشی بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را برای مخاطبین و نسل جوان جامعه منتقل کنیم.

وی برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی، توجیه و تبیین اقتصاد مقاومتی، برگزاری غرفه‌های تولیدات اقتصاد مقاومتی و معرفی الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی شهرستان، جشنواره مجسمه‌های شنی، بادبادک‌ها، رادیو ساحل، برگزاری تئاتر، جنگ شادی، کتاب و کتابخانی، برگزاری محفل انس با قرآن، ایستگاه نشاط، نمایشگاه عفاف و حجاب، نمایشگاه جنگ نرم، سینما ساحلی، ایستگاه صلواتی، ساحل نت، اردوهای تفریحی از جمله برنام‌هایی دانست که در طول ایام تابستان در طرح توسکا ساحل گهرباران میاندورود اجرا خواهد شد.

جناسمی با اشاره به اینکه میاندورود با داشتن مواهب الهی اعم از جنگل و دریا و دیگر جاذبه‌های گردشگری می‌تواند پذیرای گردشگران زیادی باشد، تصریح کرد: برنامه ریزی درست مسئولان در جهت اجرای درست برنامه‌های فرهنگی می‌تواند سر منشاء خدمات ارزنده به همشهریان و مهمانان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌های ساحل سالم به مدت سه روز در هفته و در روزهای چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود و امیدواریم با اجرای درست برنامه‌ها محیط شادی برای مردم فراهم شود./ میانخبر
ارسال نظرات
پر بیننده ها