امام جمعه عقدا:

ملتهای مسلمان روزیکه از خط ولایت و رهبری فاصله بگیرند دچار تفرقه خواهند شد

حجت الاسلام حسینی زاده: ملتهای مسلمان روزیکه از خط ولایت و رهبری فاصله بگیرند دچار تفرقه خواهند شد و آن موقع است که دشمنان میتوانند در صفوف آنان رخنه نمایند.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۵۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، امام جمعه عقدا حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه پیروی از قرآن و ولایت را دو اصل مهم و قابل توجه در اسلام دانست و اظهار داشت: ملتهای مسلمان روزیکه از خط ولایت و رهبری فاصله بگیرند دچار تفرقه خواهند شد و آن موقع است که دشمنان میتوانند در صفوف آنان رخنه نمایند.

حسینی زاده حضور مردم در صحنه انقلاب را از ذخایر گران سنگ و برگ برنده نظام دانست و به مسئولان توصیه کرد که تمام تلاش و همت خود را جهت رفع مشکلات این مردم قدر شناس به کارگیرند و با تمام تبعیض ها و نابرابریها که حقوق این ملت را ضایع میکند و عدالت اسلامی را زیر سوال میبرد مبارزه کنند.

خطیب جمعه عقدا در آستانه روز عفاف و حجاب گفت تقوایی که خداوند متعال برای زنان جامعه اسلامی قرار داده محدودیت نیست بلکه به خاطر حفظ ارزشهای زن میباشد و با رعایت حجاب بسیاری از نابسامانیها ی جامعه سرو سامان یافته و بیشتر وقت نسل جوان درراه پیشرفت کشور و سازندگی به کار گرفته خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار