نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: هیچ توقعی از فرماندار جدید تنگستان ندارم جز خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و از وارد شدن به بازی‌های سیاسی جناحی پرهیز کند.
کد خبر: ۸۷۰۸۵۳۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سید کمال‌الدین شهریاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار تنگستان اظهار داشت: اهدافی کاری من بر تعامل، همدلی، همکاری و وحدت با همه مسؤولان و دست‌اندرکاران استان بوشهر و شهرستان‌ها است که بتوانیم  از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم منطقه دشتی و تنگستان است که بتوانیم در رفع محرومیت این دو شهرستان گام‌های مؤثری برداریم.

وی افزود: دولت روحانی  به‌واسطه رأیی که از مردم گرفته ما به‌عنوان نماینده قوه مقننه در این شرایط  بین‌المللی و داخلی وظیفه خود می‌دانیم که در حمایت و پشتیبانی از این دولت کمر همت ببندیم تا جایی که توان هست در برابر این تلاطم‌ها و امواج سهمگین سیاست بین‌المللی که در اطراف ما موجی از آتش خون توسط استکبار و ایادی آن در منطقه در حال جریان است بتوانیم میهن اسلامی را به‌عنوان یک جزیره ثبات در منطقه حفظ کنیم.

شهریاری ادامه داد: به تبعیت از یاری دولت در استان نیز بنای تعامل مثبت و سازنده با مسؤولان سیاسی، اداری و همچنین در شهرستان‌ها خواهیم داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: اگر از حاشیه‌ها و مسائل جزیی عبور کنیم و خط قرمزهایمان خط قرمزهای نظام باشد و تمامیت ارضی کشور و استقلال نظام جمهوری اسلامی پیروی از رهبری و ولایت و حفظ ارزش‌های انقلاب باشد همین برای ما کافی است.

وی بیان داشت: باید به دور از منافع جناحی و باندی هدفمان خدمت به مردم و انقلاب باشد.

شهریاری با اشاره به اینکه در این جلسه دهدشتی به‌عنوان فرماندار تنگستان معرفی می‌شود، افزود: هیچ توقعی از فرماندار جدید تنگستان ندارم جز خدمت  به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران و از وارد شدن به بازی‌های سیاسی جناحی پرهیز کند.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان با بیان اینکه عملکرد و کارکرد مدیران حوزه انتخابیه را رصد می‌کنم، خطاب به فرماندار جدید تنگستان اظهار داشت: توقع دارم در اجرای وظایف، تعهدات، تکالیف و مسؤولیت‌هایی که به عهده دارید سیاسی‌کاری و جناح‌بندی سیاسی و حزبی و خطی را بگذارید و فقط هدفتان خدمت به مردم باشد.

وی گفت: اگر مدیران هدفشان خدمت به مردم و نظام باشد من تا آخر در کنارشان ایستاده‌ام و اگر خدای ناکرده  مشاهده شود گرایش سیاسی و جناحی وجود دارد با این روش نمی‌توانیم کنار بیاییم و به کار ادامه دهیم در این صورت از مدیریت استان درخواست تغییر فرماندار و انتقالش به‌جای دیگر خواهیم داد.

شهریاری از تشکیل کمیته‌های تخصصی، فنی و مشاوران  برای حل مشکلات شهرستان‌های دشتی و تنگستان خبر داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها