علیرضا معینی با بیان اینکه مدیر با حقوق نجومی گره گشایی از نظام جمهوری اسلامی نخواهد کرد افزود: مسوولی که درصدد این است تا به مردم خدمترسانی کند قطعا به دنبال کسب درآمد شخصی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۷۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

 علیرضا معینی اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: ماجرای فیش های نجومی مدیران مساله بارزی است که مسببان آن روی خطوط قرمز جمهوری اسلامی پا گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه مدیر با حقوق نجومی گره گشایی از مشکلات نظام جمهوری اسلامی نباز نخواهند کرد افزود:  مسوولی که درصدد این است تا به مردم خدمترسانی کند قطعا به دنبال کسب درآمد شخصی نخواهد بود.

معینی بیان داشت: مدیرانی که فیش نجومی می گیرند برای نظام اسلامی هزینه تراشی می کنند و چنین مدیران با توقع و پر هزینه نمی توانند کار مثبت مدیریتی را انجام دهند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی که روبرو بودیم مدیرانی توانستند مسیر پیشرفت و توسعه را طی کنند که روحیه بسیجی، حزب اللهی داشتند و با قناعت توانستند خدمات و اقدامات بزرگی را انجام دهند.

این اقتصاددان در پایان افزود: مدیران با حقوق ده ها میلیونی یادآور مدیران فتنه 88 هستند که با صدها میلیون در جبهه ناحق فعالیت های زیادی علیه نظام اسلامی کردند.

ارسال نظرات