خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه استان قزوین اظهار کرد: امام اسلامی که دیانت را جدای از سیاست بداند، مبارزه و قیام علیه مستکبران را برنتابد ،با دشمنان به راحتی کنار آمده و سازش کند و بر تحجر و جمود استوار باشد را، اسلام آمریکایی دانسته است.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

علی کوچک خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با  بازشناسی اسلام آمریکایی و ضرورت مقابل با نفوذ بیان کرد: اسلام آمریکایی تعبیری است که امام خمینی(ره)برای مقابله با انحراف در دین و مسیر انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار و عوامل آن در استحاله انقلاب به کار بردند.

وی افزود: امروز نیز باز شناسی آن باتوجه به دشمنی آمریکا و عوامل میدانی او در داخل می توان ما را در سد نفوذ دشمن یاری نماید.

این مسئول تصریح کرد: حضرت امام اسلام امریکایی را ، اسلام ظاهری ،غیر واقعی ،اسلامی که از حقایق اصیل و ناب فاصله داشته و تنها پوسته و ظاهری خالی از محتوای حقیقی اسلام را همراه دارد به کار برده است.

کوچک خانی اضافه کرد: به بیان دیگر امام اسلامی که دیانت را جدای از سیاست بداند، مبارزه و قیام علیه مستکبران را برنتابد ،با دشمنان به راحتی کنار آمده و سازش کند و بر تحجر و جمود استوار باشد را، اسلام آمریکایی دانسته و اسلام مدافع پابرهنگان، اسلام مستضعفین،اسلام رنجدیدگان تاریخ، اسلام عارفان مبارزه جو و اسلام پاک طینتا اسلام ناب محمدی(ص)معرفی نموده است.

مسئول سیاسی سپاه استان قزوین تصریح کرد: او همواره اسلام مدافع سرمایه داری، اسلام متکبرین ،اسلام مرفهین بی درد، اسلام منافقین، اسلام راحت طلبان و اسلام فرصت طلبان را اسلام آمریکایی معرفی و همگان را از چنین انحرافی بر حذر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ارکان اندیشه سیاسی امام تشکیل حکومت اسلامیِ دارای نظام سیاسی و حکومتی است همانگونه که در وصیت نامه ایشان که بندهای هجده گانه دارد، حکومت اسلامی را به عنوان ثمره  اصلی انقلاب اسلامی بیان و بر پاسداری از آن تاکیدشده است.

کوچک خانی ادامه داد: به اعتقاد امام اسلام ازاول ظهورش گرفتار دشمنان خودخواه و سرکشانی عنان گسیخنه بوده است.

این مسئول تبیین کرد: امام با هوشمندی و هوشیاری منحصر بفرد خود توانسته است با دریافت جامع از دین با استفاده از معارف قرآن و اهل بیت ، با تلفیق تجارب گذشته و با درک تاریخی صحیح از  الزامات و نیازهای ضروری به عنوان  مجدد بزرگ اسلام در عصر حاضر بپردازد و پویایی و جامعیت این الگوی الهی را به اثباط برساند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها