منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج»:
منتخب مردم در مجلس دهم گفت: دولت باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودش شروع کند و مدیرانی را بر سر کار بگذارد که به حجاب اعتقاد داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
نادر قاضی پور منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به وضعیت بدحجابی ها در جامعه و تشدید آن در فصل گرما گفت: حجاب از احکامی است که در قرآن آمده و حتما باید در جامعه ما عملیاتی شود.

وی افزود: دو چیز در کشور ما از دست رفته و آن امر به معروف و نهی از منکر است و این به مردم و مسئولان بر می گردد که باید جزء ضروریات زندگی خود قرار دهند.

قاضی پور تصریح کرد: اگر حجاب در جامعه از بین برود دچار بی حیایی می شویم و فساد و فحشاء تشدید می شود نیروی انتظامی باید با بدحجابان صد در صد برخورد کند و قوه قضاییه حکم محکمی صادر کند.

وی اظهار داشت: الان در اتومبیلها کشف حجاب می کنند و می گویند ملک شخصی است در حالی که کسی که در ملأ عام بدحجابی می کند خدا را به جنگ می طلبد انتظار داریم مسئولان نیروی انتظامی با اشد مجازات با این افراد برخورد کنند.

قاضی پور گفت: الان سیگار کشیدن در اماکن عمومی ممنوع است و همه از آن استقبال می کنند آیا نباید کمپینی هم برای ممنوعیت بدحجابی به راه بیفتد؟

وی گفت: دولت باید امر به معروف و نهی از منکر را از خودش شروع کند و مدیرانی را بر سر کار بگذارد که به حجاب اعتقاد داشته باشند.

ارسال نظرات