خبرهای داغ:
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان جنوبی خبرداد
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی گفت: به همت دانش‌آموزان قرارگاه شهری، استانی و ملی در حوزه اتحادیه انجمن‌های اسلامی یادواره لشکر فرشتگان (زن مجاهد مسلمان) دوشنبه هفته جاری در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۱۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷


به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسن معزی‌فر  اظهار کرد: به همت دانش آموزان قرارگاه  شهری، استانی و ملی در حوزه اتحادیه انجمن‌های اسلامی یادواره لشکر فرشتگان (زن مجاهد مسلمان) دوشنبه هفته جاری در بیرجند برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این یادواره از ساعت 9 الی 11:30 در محل مجتمع فرهنگی ایثار برگزار خواهد شد، گفت: زیارت مجازی حضرت زینب (س) و بیان خاطرات از جمله برنامه‌های این یادواره است.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این برنامه ویژه بانوان است و برای سومین سال متوالی است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد نقش زنان در جبهه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

 

معزی‌فر خاطرنشان کرد: دانش آموزان اتحادیه انجمن اسلامی سرگذشت پژوهی در مورد بانوان ایثارگر و یا شهید استان را انجام داده‌اند و در این مراسم از حدود 25 نفر از این بانوان که با ما همکاری داشته‌اند تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی بیان کرد: در سال اول برگزاری این یادواره شهرستان قاین در بین شهرستان‌ها در کشور و شهرستان بیرجند در بین مراکز استان‌ها عنوان‌های برتر این یادواره را کسب کردند.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و قرارگاه فرهنگی حضرت ولیعصر (عج) در این برنامه با ما همکاری دارند.

 

معزی‌فر افزود: از جمله سخنرانان محوری این برنامه همسر یکی از مدافعان حرم خواهد بود.

منبع: خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها