خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین خبر داد:

برگزاری 12 کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان شکلات زندگی

مدیرعامل سارمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین گفت: 12 کارگاه آموزشی مهارت زندگی با عنوان «شکلات زندگی» در محلات 14 گانه قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۸۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعيد وزيری نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین گفت: اين کارگاه های آموزشی ویژه نوجوانان 12 تا 15 ساله خرداد ماه در سطح محلات قزوین برگزار شد که برگزاری دو دوره دیگر در دستور کار سازمان قرار دارد.

وی اظهار کرد: موضوعات این کارگاهای آموزشی شامل «کنترل هیجان و احساسات »،« دوران طلایی بلوغ»، « استفاده صحیح از فضای مجازی» و «دوست یابی و کنترل خشم » است که در راستای آگاهی بخشی به کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

این مسئول افزود: یکی از موضوعاتی که به صورت پررنگ در این کارگاه ها به آن پرداخته شد بحث مهم « احترام به حقوق والدین» است که به طور قطع با تقویت و استمرار این دوره های آموزشی و افزایش سطح مهارت زندگی نوجوانان در آینده نزدیک شاهد افزایش سطح فرهنگ عمومی شهر قزوین خواهیم بود.

وزیری نژاد تصریح کرد: به طور قطع برگزاری این کارگاه های آموزشی تاثیر بسزایی در افزایش مهارت های نوجوانان می شود و همین امر زمینه سازگاری و رفتار مثبت و مفید را در آنان فراهم آورد و این توانائی ها نوجوانان را قادر می ساد، مسئولیت های نقش های اجتماعی را بپذیرد و بدون لطمه زدن به خود و دیگران با با خواست ها، انتظارات و مشکلات روزانه بویژه روابط بین فردی به شکل موثرتری رورو شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دوره کارگاهی شکلات زندگی اردوی یک روزه نیز ویژه شرکت کنندگان در این کارگاه های آموزشی هفته اول مرداد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار