خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در دیدار با خانواده شهیدان اصل غوابش و نادر حمید

سردارشاهوارپور: شهدای مدافع حرم جایگاه بالایی نزد مردم دارند

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: شهدای مدافع حرم جایگاه بالایی نزد مردم دارند
کد خبر: ۸۷۰۸۲۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در دیدار با خانواده شهید اصل غوابش اظهار کرد: یکسال از شهادت این شهید بزرگوار گذشت، شهیدی که عمر بلند خودشو در راه دفاع از اسلام و انقلاب قرار داد.

 وی ادامه داد: شهدا از فرصتی که برایشان پیش آمد استفاده کردند و حداکثر سود معامله را با خدا بردند آن هم شهادت، خدا اجر ابدی به این شهید بزرگوار و سایر شهیدان خواهد داد، ما باید به این وضعیت غبطه بخوریم.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان جایگاه شهیدان مدافع حرم را بالا دانست و افزود: این شهیدان هم در نزد خدا و هم در نزد مردم ارزش بالایی دارند برای همین است که راه وروش این عزیزان همچنان مشتاقان زیادی دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه به خانه شهید نادر حمید رفت و در این جمع هم اظهار کرد: قصد ما از آمدن تبریک عید فطر به خانواده شهید نادر حمید بود، شهید نادر حمید بر گردن همه ما حق دارد، این شهید یکی از شهدای شاخص ما بودند که در عمر کوتاه خودش برای نظام و انقلاب کارهای فراوانی انجام داد.

وی با اشاره به تلاش های شهید نادر حمید افزود: وی توقعی از کسی نداشت و تمام کارهایش را بدون کوچکترین توقعی انجام میداد، شهید نادر حمید حتی سعی می کرد از هر راهی شده به هم نوعان خودش کمک کند و مشکلاتشان را تا حد زیادی برطرف کند.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: آخرین کار خیر این شهیدا والا مقام هم دفاع از حرم حضرت زینب بود تا با این کار خودش اسمش را ماندگار کند.

وی افزود: اشخاص زیادی بودند که این شهید را وقتی در غید حیاط بود نشناختن ولی پس از شهادتش چراغ راهی شد برای کسانی که می خواهند یک راه را پیدا کنند.

انتهای پیام /ض
ارسال نظرات
پر بیننده ها