همتی گفت: آقای آخوندی متقاضیان مسکن مهر چه گناهی کرده‌اند که گرفتار سوء مدیریت شما و همکارانتان در این طرح عظیم تامین مسکن اقشار مستضعف شده‌اند؟
کد خبر: ۸۷۰۸۲۲۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مقداد همتی مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی  در خصوص اظهارات جدید عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر اظهار کرد: دو روز پیش دوباره عباس آخوندی با تکرار اتهامات خود به مسکن مهر، گفت که این طرح همه را گرفتار کرده است، اما دو نکته در خصوص سخنان وزیر محترم راه و شهرسازی محل تامل است.

وی افزود: اول اینکه آقای آخوندی باید جواب دهد چرا واحدهای فاقد متقاضی از ۳۰ هزار واحد ادعایی در ابتدای دولت یازدهم بعد از سه سال به ۱۱۷ هزار واحد رسیده است؟

مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی گفت: آیا جز اینست که به علت مدیریتی ناکارآمد بویژه در شهرهای جدید و تاخیر مفرط پروژه های مسکن مهر، مردم مستاصل عطای آنرا به لقایش بخشیده اند؟

همتی بیان کرد: هرچند طبق مصوبات دولت، وزارت راه وشهرسازی این اختیار را دارد که از محل دارایی ها و منابعش (که به اعتراف شخص وزیر به هزاران میلیارد تومان می‌رسد) پروژه های مسکن مهر را تکمیل و به مستاجرانی که پول رهن خود را به صاحبخانه خود داده اند واگذار کند؟

وی با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی  عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی که ۵۰۰۰ میلیارد تومان از دارایی‌های خود را در بودجه سال ۹۵ برای افزایش سرمایه بانک مسکن به نوعی هبه کرد تا بتواند وام خرید بگیرد، نمی توانست همان میزان پول را هزینه تاسیسات زیربنایی و خدمات روبنایی کند؟ و تمام پروژه ها را براحتی تا آخر سال تکمیل کند؟ یا نمی‌خواست؟

مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: آقای آخوندی، متقاضیان مسکن مهر چه گناهی کرده اند که گرفتار سوء مدیریت شما و همکارانتان در این طرح عظیم تامین مسکن اقشار مستضعف شده اند؟

ارسال نظرات