خبرهای داغ:
مسابقات ووشو قهرمانی بسیج شهرستان شاهرود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۷۰۸۲۱۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات ووشو قهرمانی بسیج شهرستان شاهرود که به مدت یک روزه در مجموع ورزشی بسیج سپاه شاهرود برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که با شرکت بیش از 50 ووشو کار در رده های سنی نونهالان،نوجوانان،جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف برگزار شد نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند.

در رده سنی نونهالان و در وزن منهای 21 کیلوگرم علی خداوردی و ماهان میرآقایی به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن منهای 31 کیلوگرم مهدی زرفریدی و محمدحسام عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی نوجوانان در وزن منهای 34 کیلوگرم امیرمحمد طوسی و آریا نعمت اللهی و در وزن منهای 40 کیلوگرم مهدی یاردماوندی و ابوالفضل طوسی و در وزن منهای 46 کیلوگرم علی نیکجو و امیرحسین بختیاری و در وزن منهای 56 کیلوگرم محمد نادعلیان و طه قاسمی مقام های اول و دوم را کسب نمودند.

در رده سنی جوانان و در وزن منهای 48 کیلوگرم مرتضی عباس اسکندری و علی زرفریدی و در وزن منهای 56 عارف خوریانیان ،علی حسام و در وزن منهای 60 کیلوگرم یوسف محمد رحیمی،میکائیل علی محمدی، در وزن منهای 65 کیلوگرم پوریا شمس الدین و سیدمحمد حسینی نژاد عناوین اول و دوم را کسب کردند.

در رده سنی بزرگسالان در وزن منهای 56 کیلوگرم مسلم روزخوش، احسان اسدی و در وزن منهای 65 کیلوگرم محمدسیفی و صادق عباسی عناوین اول و دوم را کسب نمودند.

این مسابقات به همت تربیت بدنی سپاه و هیئت وشوو شهرستان شاهرود برگزار شد و به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها