خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان گفت: همه دوستداران حجاب برای حضور پرشورتر مؤمنین در روز دوشنبه ساعت 6 بعد از ظهر از محل هتل پل به سمت دروازه شیراز حرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸۱۴۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان رضا صفری در خصوص روز عفاف و حجاب اظهار کرد: در همه مکاتب خانواده یکی از زیربنایی‌ترین ارکان جامعه به شمار می‌آید و زن به‌عنوان نقش محوری خانواده رسالت‌ها مختلفی را بر عهده دارد.

وی افزود: زن در خانواده به‌ عنوان مدیر، تربیت‌کننده و پرورش‌دهنده نفس آینده در ابعاد مختلف به شمار می‌آید، به همین دلیل عفت زن از اهمیت بالایی بهره‌مند‌ است.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: در نظام‌های سلطه به جهت ازهم‌پاشیدگی جوامع و استعمار جوامع اسلامی به دنبال جامعه هدف و مورد هجمه خود می‌روند که زن از خانواده‌های جوامع اسلامی می‌تواند یکی از مهم‌ترین این عوامل باشد.

صفری در خصوص نقش زن‌های نسل امروز در نسل آینده گفت: زن نیز در خانواده اگر دارای سجایا، شئون اخلاقی و اسلامی باشد به‌تبع آن نسلی را تربیت می‌کند که در آینده یک نسل بالنده، پیشرو در عرصه‌های مختلف اسلامی و اخلاق محور است.

* سوءاستفاده نظام سلطه از زن

وی اضافه کرد: نظام سلطه یک‌بار در جریان انقلاب صنعتی جهت بهره‌برداری و استفاده از نیروی کار ارزان، تبلیغ و ترویج مصرف‌گرایی، عوام و بقای خانواده را مورد هدف قرارداد، زن را مورد سوءاستفاده خود، سوءاستفاده نظام صنعتی و قدرت محور خود قرارداد.

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان در ادامه تأکید کرد: از زنان برای رسیدن به مطامع و سود بیشتر بهره‌های خود استفاده برد، از این‌ رو نظام سلطه به جهت رسیدن به مطامع خود در کشورهای ایدئولوژیک و اخلاق محور، به دنبال به چالش کشیدن کیان خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: همه این چالش‌ها و اقدام‌ها را انجام می‌دهد تا یک‌بار دیگر بتواند به مطامع خود در جوامع اسلامی، اخلاق محور و فضیلت‌مدار دست پیدا کند؛ از این‌رو ما باید توجه ویژه‌ای به کارکردها و توطئه‌های نظام سلطه جهت به دودستگی کشاندن جوامع با راهبردهای جدید آن‌ها داشته باشیم.

صفری در خصوص آگاه‌سازی ذهن زنان از اهمیت حجاب گفت: زنان ما پاکدامن هستند که این پاکدامنی و عفت زنان ما در گروی حجاب خواهد بود پس باید نسبت به توطئه‌های نظام سلطه آگاهی پیدا کنند.

وی درباره اهمیت حجاب در اسلام اظهار کرد: اقامه فرایض دینی در ابعاد مختلف جزو تکالیف هر مؤمنی به شمار می‌آید؛ حجاب هم یکی از دستورات الهی است و ضروریات دین مبین اسلام است و به همین جهت ترویج تبلیغ و حمایت از این فریضه بر هر مسلمانی واجب است.

* باید از تمام ظرفیت خود جهت خنثی‌سازی حیله‌های دشمن استفاده کنیم

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان بیان کرد: حال که نظام سلطه با تمام ابزار، تجهیزات، ترفندها و نقشه‌های خود برای به زیر سؤال بردن این فریضه الهی پا به عرصه نهاده است، ما باید از تمام ظرفیت خود جهت خنثی‌سازی حیله‌های دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی استفاده کنیم و به عرصه‌ها و صحنه‌های مقابله با آن‌ها وارد شویم.

وی راهپیمایی، اعلام برائت و انزجار از جریان‌های سازمان‌یافته در این امر می‌تواند برای دوستان اسلام و مؤمنین نوعی دلگرم‌کننده، امیدوارکننده باشد و همچنین برای دشمنان زنگ خطر و هشداری باشد.

صفری عنوان کرد: ما باید در مقاطع مختلف نسبت به اعلام حمایت از عفاف، حجاب و انزجار از نظام سلطه اعلام برائت نشان دهیم که شرکت در راهپیمایی این روز می‌تواند یکی از این حمایت‌ها و انزجار از نظام سلطه باشد.

وی در خصوص اهمیت راهپیمایی، اظهار کرد: یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، نظام سلطه و هنجارشکنی جریان‌های سازمان‌یافته، شرکت در راهپیمایی روز عفاف و حجاب است؛ پس از همه مؤمنین و دوستدار حجاب برای آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه دعوت به عمل می‌آید تا در این راهپیمایی شرکت کنند.

* دوستداران حجاب روز دوشنبه از هتل پل به سمت دروازه شیراز راهپیمایی می‌کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه اصفهان تأکید کرد: همه دوستداران حجاب برای حضور پرشورتر مؤمنین در روز دوشنبه ساعت 6 عصر از محل هتل پل به سمت دروازه شیراز حرکت می‌کنند و به تمام دشمنان اسلام نشان خواهند داد که حجاب برای هر زن مسلمانی واجب است و جز ضروریات اسلام است و هیچ‌چیزی نمی‌تواند عفت و حجاب را از مؤمنین بگیرد.

وی در خصوص حضور بسیجیان و اصحاب رسانه در این راهپیمایی گفت: اصحاب رسانه و بسیجیان پیش‌قدم دیگر اقشار جامعه در راهپیمایی مردمی مدافعان حریم خانواده هستند که در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

صفری خاطرنشان کرد: جریان رسانه‌ای باید با تمام توان خود به جهت تبیین، تبلیغ، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه پیش‌قدم باشد چراکه با توجه به نقش رسانه در مدیریت کنترل افکار اوام، رسانه‌ها باید طلایه‌دار و ترویج گفتمان حجاب در جامعه باشند.

وی در پایان اضافه کر: طوماری را اصحاب رسانه درخواست کرده بودند که به جهت مطالبه گری از مسؤولان، اقدام هماهنگ همه دستگاه‌ها، متولیان امر ترویج و نهادینه‌سازی جامعه از طرف بسیج رسانه منتشرشده که این طومار تا روز عفاف و حجاب به رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس انتقال و ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/63079/ذ40

ارسال نظرات
پر بیننده ها