خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار توکل گفت: موضوعِ مهم " الگوسازی و ترویج فرهنگ کمک به محرومان " از اهداف مهم طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۷۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
سرهنگ پاسدار توکل فرمانده سپاه نی‌ریز گفت: اجرای طرح های محرومیت زدایی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه با هدف کمک به خانواده های کم در آمد و فراهم آوردن بخشی از لوازم موردنیاز زندگی برای این اقشار صورت می گیرد، تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ کمک به محرومان، ایثار و جهاد در جامعه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سال جاری هفتاد بسته کالاهای اساسی توسط  سپاه نی ریز در بین خانواده های محروم شهرستان توزیع شده است، گفت: سپاه پاسدارن و بسیج با دارا بودن ظرفیت های فراوان در زمینه نیروی انسانی، عمرانی و فرهنگی فعالیت ها و پروژه های بسیاری را در راستای ترویج اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی در مناطق محروم حمایت و اجرا نموده اند.

سرهنگ پاسدار توکل با بیان اینکه " اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی " رسالت های مهم سپاه پاسدارن و بسیج هستند، گفت: ایجاد صنایع تبدیلی، راه اندازی کارگاه های کوچک و زودبازده، ساخت و بازسازی مساجد و مدرسه ها، برگزاری اردوهای جهادی، اعزام تیم های پزشکی - بهداشتی و حمایت از خانواده های محروم و داری بیماران صعب العلاج از اولویت های سپاه پاسدارن و بسیج در راستای " اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی و محرومیت زدایی " هستند.

فرمانده سپاه نی‌ریز در پایان صحبت هایش گفت: موضوعِ مهم " الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری رساندن به محرومان " از اهداف مهم طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها