خبرهای داغ:
مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس:

مهلت ارسال آثار برای کتاب «شعر سال ۹۵ استان فارس» تا پایان شهریور ماه تمدید شد

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان فارس از چاپ کتاب شعر سال ۹۵ استان فارس خبر داد و گفت: علاقه‌مندن تا پایان شهریورماه فرصت دارند آثار خود را برای چاپ در این کتاب ارسال کنند.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۳۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

هاشم کرونی از چاپ کتاب شعر سال 95 استان فارس خبر داد و اظهار داشت: فراخوان کتاب شعر سال 95 ابتدای خردادماه اعلام شد و علاقه‌مندان تا 31 تیرماه فرصت داشتند آثار خود را ارسال کنند اما با توجه به مجموعه شرایط و تغییر شیوه جمع‌آوری آثار مهلت ارسال تا پایان شهریورماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای چاپ در این کتاب به ایمیل adabifarsart@gmail.com ارسال کنند، گفت: چاپ این نوع کتاب‌ها نگاه جامع و کاملی را نسبت به شعر استان فارس در زمان معاصر به‌وجود می‌آورد و زمینه برای تحقیق و پژوهش را هموار می‌کند.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان فارس با بیان اینکه تاکنون بیشتر کتاب‌های منتشر شده کتاب‌سازی بودند، افزود: این مجموعه تنها گردآوری آثار نیست و تلاش می‌شود که نقد و تحلیلی بر این آثار نوشته شود و از این لحاظ منبع غنی برای پژوهشگران شعر و داستان معاصر استان فارس است.

کرونی با بیان اینکه شاعران  باید آثار دو سال اخیر خود را ارسال و از ارسال آثار  قدیمی خودداری کنند، خاطرنشان کرد: با این کتاب توانمندی شعر استان فارس به منصه ظهور گذاشته می‌شود. 

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان فارس بیان کرد: در صورت استقبال و همراهی شاعران امید است که تا پایان سال کارهای نگارش تحلیل و چاپ اثر انجام و کتاب در پایان سال 95 متتشر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها