نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران حوزه انتخابیه باید تمام عملکرد خود را مو به مو گزارش دهند.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۰۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران حوزه انتخابیه باید تمام عملکرد خود را مو به مو گزارش دهند.

عدل هاشمی‌پور، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چرام اظهار کرد: با استعدادها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان در بخش راه، صنعت، معدن، کشاورزی، برق رسانی، در حوزه آموزش، تعلیم و تربیت و در تولید و تجارت آشنایی دارم.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: اگر این اطلاعات، فناوری و ارتباطاتی که در اختیار دارم، نداشتم مطمئن باشد وارد این عرصه نمی‌شدم چرا که در شرایط خاصی قرار داریم.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان کمتر حرف زده، شعار داده، همایش و سمینار برگزار کرده بلکه بیشتر عمل کنند، عنوان داشت: وحدت و همدلی را در چرام حاکم کرده و برای ساختن چرام همدست شویم، مسائل سیاسی، قومی، جناحی و قبیله‌ای را به خدمات رسانی به مردم گره نزنیم چرا که این یک ظلم نابخشودنی است.

هاشمی‌پور با اشاره به اینکه خودمان باید سرنوشت خود را تغییر داده و رویکردمان را عوض کنیم، تصریح کرد: کارهای بزرگی که باید انجام می‌شد، صورت نگرفت و در حال حاضر دلیل عمده معضل بیکاری، فراز مهاجرتی که ما داریم همین است که خود را به کار بزرگ نسپردیم و از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

این مسئول تأکید کرد: فارغ از مسائل سیاسی خود را در برابر مردم و جوانان مسئول می‌دانم و برای خدمت به آنان قطعاً از فرمانداران و مسئولان مطالبه می‌کنم و وجب به وجب عملکرد خود را باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مدیر باید هیبت و صلابت داشته باشد، عنوان کرد: گفتار درمانی مسئولان دردی از ما دوا نمی‌کند، مدیر باید توانایی چانه زدن داشته باشد، برخی ادارات تابلوهای برجسته‌ای سر درب خود دارند اما کافی است به درون آن اداره رفته و ببینیم چه خبر است.

هاشمی‌پور اضافه کرد: در بحث عدم بررسی مشکلات شهرستان‌ها، ما توقع ایجاد کرده و بخش را شهرستان و دهستان را بخش می‌کنیم؛ بعد می‌مانیم که چه کار کنیم و این یکی از مباحثی است که به جد پیگیری خواهیم کرد و سازمان می‌دهیم.

ارسال نظرات